Helgen

Hello cyberspace
Igår morse var jag uppe kl 7 för att möta mina tjtj kompisar för en morgon runda kl 7,15. En timme härligt morgon promenad i rask tempo i minus 10 grader .....kallt som fan !!!! Hur som jag hade skitöverarren på för jag ville inte frysa och jag svettades som en gris istället.  Efter promenaden så åt jag frukost , och började städa hemmet . Fik mycket gjort så jag var riktig nöjd med mig själv.


David ville köpa Keps igår för han tycker att det kan vara rätt skönt när han är låg att bara kunna skärma av alla på gymet och bara kriga med vikterna . Så vi drog iväg till staium och köpte mösa och keps . Efter det var det time att träna och dunka ryggen så vi körde på rätt bra . Jag måse mycket bättre igår var inte lika seg måste jag säga och det kändes riktig skönt.


Så ser jag ut ingen specelt som sagt men offseason nu och bygger upp mig lite .
Igår storghandlade vi lite mat för veckan eftersom det går åt så otroligt mycket nu under diet och sånt . Speciellt torsk :o) och sallad .

Vi avslutade kvällen med en mysig middag och vin med mörk choklad så jag var riktig nöjd. Barnen har sköt sig otroligt bra och familje livet rullar på som den skall .

Ha en trevlig söndag nu ska jag fortsätta laga mat !!!!


Kommentarer
Postat av: Millis

Inget speciellt, nää du trams :). Du har en skit snygg kropp även offseason.

2009-01-18 @ 19:09:26
URL: http://metrobloggen.se/klantarsle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0