Godmorgon Beutiful People

Inatt sov jag djupt och jag känner att det var riktig bra kvalitets sömn . Vaknade som vanligt att jagvar otroligt kissnödig och såg att kl var strax 7 så jag tänkte lika bra att kliva upp . David ska strax upp och plåga sig en timme med intervaller :o) Jag är så glad det är inte jag nu haha.

Jag sover så riktig bra nu jämfört med dieten och det är för jag är mätt och belåten och kroppen har den energi (fett) den behöver för att funka ordentligt. Under dieten kunde jag vakna flera gånger ibland upp till 5 gånger för att gå på toa och tänk er hur irriterande det är .

Barnen håller på klä på sig och jag ska strax upp och fixa frukost till oss alla ( vanni är hungrig ) . Idag är det rygg så det är bara att invänta att kl blir 16 för att dra till träningen . Jag längtar redan !!! Jag älskar när saker går som jag vill att dom ska.

Efter att jag lämnat sonen är det dax att sitta med fler adresser och jag lovar efter två timmar har man nästan kramp i händerna :o) Men reklam ska ut och rot avdrag är back så det är riktig bra !!!

Nä dags att äta frukost så hoppas ni har en bra start på dagen :o)
Nu har jag inte ätit gröt på morgonen på två veckor men ett tips som är sååååååååågott
havregryns grött
vanilj hypro som du vispar med kanel och appear
njut njut och om ni vill ha lite nötter på
jösses nu vart jag sugen :o/ ska hålla mig fröken diciplin is back

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur mycket hypro tar du då?? Och hur mycket fun light appear?? Vore kul att få veta hur man gör:-)



Tack på förhand! Du har en riktigt bra blogg!

2009-01-29 @ 08:26:41
Postat av: Vanessa Frykman

Hej

Tack att du gillar min blogg .

Jag har bara en lite skvätt appear och typ 40 gr hypro :o)

2009-01-29 @ 12:03:24
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0