God förmiddag :o)

Så sitter här på kontoret och har gjoprt några viktiga samtal . Var iväg med Neo till förskolan och kom hem och fixade Davids gröt . Neo har varit små busig och lurat oss med att vi tror han sover dock ligger han klar vaken och spelar nintendo ds under täcket och kl var då 23,00 när han kom upp och var törstig . Herregud så nu får jag gömma den på kvällarna .

Min man David Frykman  har startat blogg så att han kan skriva av sig sina tankar kring sin diet på väg mot Sweden grand prix som går nu i april i Varberg. Hoppas ni kommer finna hans blogg intyressant dock lovar han inte uppdatering varje dag . Han har hittils gått ner 4 kg och dom har hittat till mig tror jag :o) team work eller ? I don't think so .

Nya tag gäller för mig, måste hitta det roliga i livet igen. Mensen har gjort att jag är hur känslig som heslt och tycker allt är blä blä blä . Men den här fighten jag jag vinna så det är bara så. Jag vet vad som krävs och jag måste bara göra det. Bye bye bröd först och främst som är en av mina svagheter och sedan bara träna och njuta av det jag håller på med.

Hur många av er har torsk på bröd? Många verkar vara riktig torsk på choklad och godis .

Idag mår jag mycket bättre i kroppen och nu ska den bara rensas av all skit den har fått från efter tävling fram till nyår och några dagar till *host* host* Bara att inse att det går inte att håla fitness formen utan att köra cardio och äta lite mat . Hur många finns det som orkar leva så ? Inte direkt många ! Hur bra mår dom ? Nä jag tror mest av att hitta det man trivs bra md själv och inget någon annan säger eller tycker.

I slutet av Jan fyller min vännina Katarina år och jag hjälper henne komma i form tills dess samt att jag ska hjälpa henne med kalaset. Spännande värre då tema är glada 70,80,90 talet woohooo . Vad ska man ha på sig för kul då? Jag var ju en tom boy vid tonåren med baggy kläder den kan jag inte ha på mig nu . Får se vad gaderoben tilllåter .

Nä vi hörs senare ha det så bra så länge
kram Vanni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0