Det närmar sig

ja det närmar tiden att dra till gymet. Idag tränar vi lite senare då min bror kan hjälpa oss passa barnen här hemma. Vi hade en mysig eftermiddag med våran sjuke Martin och kollade film . Ja eller David hade det medan jag höll på i köket och lagade pannkakor och muffins . Så ikväll får dom övriga här hemma äta gott medans jagbestämt mig för att hålla mig . Fröken diciplin måste finnas kvar annars spårar jag ut *hahaha*

På mina före bilder visste ni att det var stl 42 i min bikini nedre del !!! det krävs en stor rumpa för att fylla bikinin och det var tydligen ingen problem  för min del :o) Jag minns hur jag åt väldigt oregelbunden vid den tiden och om jag var hungrig så var det mackor som gällde oftast. Jag kommer så väll ihåg att med Martin och Jessica efter 6 månader så var jag nere på mina tidigare 50 kg , Dock eftyer den tiden efter Neos födsel så blev jag allt deppigare då jag drivdes inte. Jag var så övertygad om att min egen man tyckte jag va ful då jag själv tyckte det. Så det var nu högtid på att sluta gnälla och göra något åt saken .

Första steget var att googla hur man kunde gå ner i vikt och i samband med det kom jag in på body for life hemsida och beställde boken . Efter att ha läst boken var det dags att köpa gymkort. Jag som har inte tränat tidigare allt var så nytt för mig men jag var så övertygad om att detta skulle funka på mig . Hahaha så fel då jag visste inte då hur illa det är att pressa sig på intervallerna jag tydligen eller nä medvetet sänkte motståndet så fort mjölksyran kom hahaha det kallar jag idag att fuska :o) så med min fusk och att jag tilllagade min mat i mkt oliv olja kom jag inte riktig i den form jag hade tänkt mig.

Nästa steg var en personlig tränare på Sats och det var Fitness stjärnan Linda Fodor och ja jag gjorde framsteg helt klart .Såg henne tävla och där fattade jag mitt beslut att kan dom andra kvinnorna så kan jag. och 4 år senare stod jag på scen med mycket motvind på vägen . Det är så otroligt viktig att man uppnår sina mål i livet tycker jag och det finns igentligen ingen hinder för att klara av det. Oftast är det vi själva som hindrar oss på något sätt.

Ni ska veta att när det är jobbigt under en hård diet , då betyder det oftast att det går bra = jag menar då bränner man fett för det är absolut inte en dans på rosor. Det är inte för mesar heller som inte kan pressa sig själv på gymet, ute på promenad mm  Vill man lyckas måste man göra det som krävs

Så vad vill jag säga har jag gått från stl 42 till 34 så kan ni andra också . Nu ska jag dra och träna och ha kul ! för jag älskar att träna jag mår så bra av det.
Vi hörs lajter folks 
ice ice baby

Kommentarer
Postat av: Jenny

De är verkligen imponerande, snyggt jobbat! & grym kropp har du!!!

2009-01-13 @ 19:38:21
Postat av: Sashli

Hey girlie!



Guuud så goda dina bullar såg ut - alltså kanelbullarna pratar jag om nu :D



Hoppas allt är toppen med dig och att det rullar på för David (ser ut som det iallafall).



Sköt om er och hälsa familjen!



Kram

2009-01-13 @ 21:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0