Äntligen kom den

Imorse kom smset jag har väntat på så länge nu . Jag har tänkt på min vännina Paula nu i några veckors tid och imorse kl 2 blev hon och Jörgen föräldrar till en liten vacker gosse :o) Paula fik kämpa som jag med 3e barnet men ack så duktiga vi kvinnor är .

Jag har länge velat ha en till barn men tiden har inte varit rätt för den . Det finns saker både jag och min man vill ha lite emr stabilt innan vi ger oss in på en ny äventyr . Men jag sade att jag kände mig inte klar så kanske 2010 under hösten kan det vara läge men det beror på om min man tycker samma som jag .

Jag älskar barn och jag älskar att vara gravid , jag personligen tycker att det är så otroligt vackert att vara gravid . Sedan är självklart inte allt posetiv med att vara gravid men man glömmer bort det negativa ändå så fort man ser sitt barn . Finns inget i hela världen som är vackrare . Åh va jag kommer ihåg  den goda bebis lukten mysigt !!!

Idag har jag huvudvärk igen ochdet känns mindre kul men jag är på bra humär trotts det . Känner mig rätt glad justnu måste jag säga. Det märks att jag tränar rätt hård för jag är så trött på kvällarna och kl 21,00 vill jag helst sova . Man har inte direkt tur varje dag att barnen lägger sig utan tjafs för att om dom kan bestämma själva så kan dom gå lägga sig kl 23,00 utan problem :o) men det är ju ändå jag som ska orka med dom nästa dag . Så bed time is bedtime här hos oss 21,00 senast .

nä dags att rulla vidare
ha det bra så länge

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, hoppas det blir något barn till. Du och David verkar otroligt duktiga på pussla i era liv för att både hinna med barnen och träning. Dessutom är ju samtliga utav era barn väldigt söta, det blir nog det nya tllskottet också!

2009-01-21 @ 12:58:59
Postat av: Vanessa Frykman

Åh tack så mycket. Jag längtar verkligen :o)

2009-01-22 @ 14:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0