The Housewife


Så här ser hon ut :o)
Ja då har man varit en riktig duktig hemma fru idag . Efter min frukost var det bara att sätta på sig handksarna och börja städa hemmet. Fixade till hela övervåningen så jag är nöjd . Nedrevåningen får bli senare då min bror har flytta alla sina grejer som står i vägen .

Har fixat torsk soppa till David redan och barnen har fått äta frukost , mellan mål och lunch . När jag var klar kände jag en enorm trötthet för det har varit fullt ös sedan imorse.

Lite bilder från festen tänkte jag bjuda på .
Jag härmar Kattis som svarade i telefonen rätt ofta

Tjejerna från Dagiset och Katarinas arbets kompisar Anna i röd är min arbets kompis :o)

Oj vanni dricker lite mer Öl cauight on camera .

mmmmmmm va gott det såg ut

Kattis och David

Jag med familjen Quinn och Martin min son

Oliver och Martin ville också känna sig stora ;o) Tror Martin har hittat en ny stil också

Kärlekens puss


Mer pics senare




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0