Snygg rygg

Vi alla sträver efter att ha en snygg kropp och idag var det ryggen utr att få lite stryk :o) Jag körde en massa olika övningar i maskiner med några enstaka drop set. Vissa dagar känner man sig svag och energin räcker inte till för dom tunga vikterna och idag var en sådan dag för fröken Vanni. Passet i sig själv gick bra och jag körde på i en grym tempo och idag tränade jag med min trjöja på för att få upp svetten . Vissa dagar även om jag tar i så in i helvete så svettas jag knappt !! Dock är det inte så när jag kör min cardio  hrmmmmmm.

Idag skickade jag lite brownies till några som jobbar åt oss ska bli så skoj att se vad dom tycker. Har sparat några till mig själv så att man kan ha till efter tävling. Just nu vill man gå spara på det mesta men hur sundt är det? hmm hur mycket vill man äta då??? Jag tror att jag vill bara känna att jag får äta det jag vill så kommer jag känna mig nöjd :o)

Jag är så himla glad att jag har lyckats med fisken för nu kan man numera njuta av måltiderna. Variation är ju trotts allt viktig under diet. Jag tycker att jag lyckats riktig bra med det. Jag är klar med morgon dagens mat , och nya fisken står och marineas i massa goa kyddor.



Ha en trevlig kväll !!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0