Då var kvällen slut

Oj vad dagen har gått fort idag känns om man har knappt hunnit blunda. Träningen gick riktig bra och fick sån sjukt kontakt med mina biceps att det gjorde ont. Körde sittande biceps curl med drop och det var så skönt ! Vilken pump .
Sedan testade vi en maskin som jag ville prova men det var inte min grej så jag gick till clable maskinen och körde biceps med drop pch direkt med push down en arm i taget med drop . Bicep concetration curl maskn 3 set och här kunde man knapp vänta tills man fick sluta för det gjörde ont.bändes som fan .

körde lite andra övningar också medans David höll på med sin träning . Jag kör inte alltid samma övningar som han gör .Hur som jag vart nöjd med mitt pass idag så det är GREAT !

Snabbt hem och laga mat och fixa morgon dagens matlådor samt fixa morgon dagens middag för dom andra och baka bröd :o) så jag sitter i köket nu med min laptop och har bröd i ugnen . Så snart kan jag gå lägga mig . Just nu går det åt mycket mjölk och bröd så jag beslutade att jag skulle baka istället. Det bör dom uppskatta.

Hoppas ni alla kommer gilla gröten för jag älskar det och jag längar till jag är klar med dieten för att testa med lite andra tillbehör ;o) MUMS


Kommentarer
Postat av: Malou

Hej tjejen!! Bra blogg :) hoppas dieten går bra :) ha en skön helg

kram malou


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0