Nu är det rygg

Dax att dra till gymet och ge allt man har kvar och dra iväg en bra pass.
It's all in your head !!!! Bara att köra på så gott det går ha inga krav på dig själv när man känner sig låg. Kör på muskel kontakt och se till att vara förbaskat nöjd med dig själv för det ska jag se till att vara när den här dagen är slut.

Har själv haft en eftermiddag där tankarna har kretsat kring mat och diverse saker så nu ska det bli skönt att dra iväg otill gymet där det är många som delar samma intresse och ge allt under en timmes tid. Från och med imorgon börjar cardio helvete för min del igen men det är ett problem jag ska kriga mig igenom imorgon  :o)

Fyfabian Lets fight ladies

Kommentarer
Postat av: Anna

just det där med press på sig själv var något jag fick stöta på igår under mitt rygg-pass. Min största prio är rygg så jag vill altid köra BÄST på ryggpassen och såklart gick det piss, tills jag bestämde mej för att sänka vikterna lite o kontakta ist ( gick hem med ett stooort leende på läpparna) Kör hårt. Du är grym :o)

2008-10-14 @ 17:13:03
URL: http://metrobloggen.se/AnnaWedal

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0