När man ger allt

så får man oftast resultat eller hur ? Jo nu hoppas jag att på lördag morgon så får jag det jag hoppats på hela veckan . Jag kommer njuta av en större portion med gröt och macka till . Jag kommer äta små portioner då min mage pallar inte lika mycket som den gjorde tidigare.

Dagens pass gick helt ok , jag fik verkligen ta mig igenom då hela jag kände mig som en gele hallon :o) men jag gjorde mitt pass så jagär stolt över mig själv. Jag fik riktig bra kontakt i mina biceps .

Mina tävlings skor kom idag !!!!!!! wooohooo och jag har provat att gå i dom och det gik bra måste jag erkänna. Tjejerna på gymet tyckte dom var fina. David min körde också riktig bra och vi ska ha en MYS helg i västerås !!! woohooo i am happy .

Nu är det säng time och imorgon är sista dagen innan ätardagen och det ni känns skönt då jag har VILA hela helgen !!! Ska bara ta en morgon promenad med Lina hahhahah !! Lite fitness walk måste vi ju allt hinna med .

Vet ni en sak , idag fik jag höra att jag är vilje stark och det kändes så skönt att få höra det då jag var sååååååå trött! Det gav mig energi och vet ni vad jag gjorde då jag körde en kanon cardio pass. Ibland räcker det med att höra att man är en kämpe för det är allt annat än lätt att dieta inför tävling. Men jag är snart i mål så jag ska allt hålla ut .

Sov gott alla därute och vi ses imorgon bitti här igen .......kanske med vikt rapport ........tadddadadadadaddaad


Kommentarer
Postat av: milla

Men du är en kämpe vännen!! Om jag hade den glöden som du har skulle inte jag ha några problem med min uppbyggnad :)



kram

2008-10-02 @ 22:12:55
URL: http://sweetgirl81.blogg.se/
Postat av: Tess

Dom där peppande orden betyder så mycket..Vi är allt för dåliga på att säga dom bara... =)

Ha en riktig trevlig helg i västerås! Du är så värd en ätardag! Jag håller mig uppdateras av några som ska dit.. hehe..

2008-10-02 @ 22:24:01
URL: http://www.metrobloggen.se/tsky
Postat av: Lübeck

Du, viljestark ä bara förnamnet. Du är en riktig krigare! Må gott

2008-10-02 @ 22:24:39
Postat av: snuttan347

Sug åt dig all feedback det är du verkligen värd,du om någon har kämpat en tid o jag har sett det med egna ögon iaf under 2 år då vi träffats på träningen o hur hårt du tränat o att se din förvandling nu under dieten är en fröjd för ögat ,du ger inspiration..

Du gjorde det Vanni..

Kämpa vidare nu sista tiden din kämpe :-) ...

Kramar Pernilla

2008-10-03 @ 05:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0