Glad måndag morgon

Godmorgon folks !!!
Hur mår ni alla idag? Själv mår jag mycket bättre då kroppen min har fått massa kollisar ;o) och mindre cardio tjoohooo
Kollisarna kommer självklart från bra källor i form av ris/potatis och mer havregryn samt vitargo och det ni gör mycket. Att ha ris till både lunch och middag är rena lyx såhär mot slutet . Jag kan slappna av och bara återhämta mig i lugn ch ro då formen för tävlingen finns redan där den ska vara .

I går tänkte jag en del hur mitt hår ska se ut på tävlingsdagen och jag har lite ideer  jag ska jobba på . Igår gjorde jag en grym kyckling soppa också stark med ris i och jösses va gott det vart . Vart tvungen att göra samma sak på kvällen för den var så god .

Dagarna blir färre mot årets mål Fitness festivalen och jag har igår skickat in min anmälan för att få delta i tävlingen . Så en grej till att boka av min lista . Bikini sys och ska prova dom i Nov igen , skorna har jag väntar på ett par bara och hår produkterna har jag köpt. Kommer få en Lista av coach av grejer jag ska ha med .

Inte lång kvar nu !!!!!
Ska ta lite pics på mina snygga naglar som Anna fixade i lördags :o)

Kommentarer
Postat av: jörgen S

Tjenna bra blogg du har.

måste säga att han gjort grymma framsteg din man. Kan du inte skriva lite vad han/ni har käkat eller om du har några bra recept att bjuda på.



Tänkte kliva på en diet nu innan jul och jag skulle behöva några tips/recept.



ha det bra och keep on training!



/mvh jörgen S





2008-10-20 @ 10:23:27
Postat av: P

Säg till om du behöver färg, har en del kvar!! kramis kramis

2008-10-20 @ 10:42:15
Postat av: Annelie

Hej. Jag undrar har du någon emailadress till din PT. Jag kommer inte in på hemsidan från jobbet...



/ Annelie

2008-10-20 @ 10:57:03
URL: http://anloy.blogg.se/
Postat av: Annelie

Hej, jag undrar om jag skulle kunna få mail adress till din pt. Tar mig inte in på hans hemsida just nu. / Annelie

2008-10-20 @ 10:58:05
URL: http://anloy.blogg.se/
Postat av: milla

Hej vännen!!

Här är det bara bra. Va till läkaren imorse. Är allergisk mot kvalster så nu har jag fått medicin.. hehe.



Tack för receptet.



Kolla gärna kläder.



Love you tooo..



Ses vi på gymmet ikväll??

2008-10-20 @ 13:25:13
URL: http://sweetgirl81.blogg.se/
Postat av: Annelie Lindahl

Hej Vanessa!

Det är alltid lika kul och inspirerande att läsa din blogg. Vilken stor förändring du gjort!! Riktigt starkt jobbat. Jag undrar hr du gör dina havregrynspannkakor som du åt till frukost? Har dietat ett par veckor nu och e sugen på lite förändring :) Hade även varit kul om du ville skriva hur du gjorde den starka kycklingsoppan :) Tack på förhand och lycka till! Kram

2008-10-20 @ 14:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0