59 happy days left

gud så härligt att det är så få dagar kvar . Inatt sov jag igen riktig bra och jag har blivit av med 1.5 kg vatten sedan igår. Om jag ska vara helt öppen med er så gik jag upp 5.5 kg i helgen :o) not bad at all men jag lovar er min mage var allt annat än glad på mig . Men så värt det för mig trotts allt.  Sitter just nu och cyklar hemma och surfar lite samtidigt så det slipper bli tråkigt.

Idag är Martin hemma igen för att vila lite til dock är han otålig och vill göra massor av saker just nu spelar han musik i studion så det är skoj att han är kreativ.

Senare idag börjar tävligen i min blogg och jag hoppas många kan vara med .

Idag är det mycket som ska hända så det gäller att vara väll planerat. Inte bra att jag försov mig , hörde inte min alarm klocka alls idag ...ajabaja måste tidigare i säng helt enkelt.

Nu ska jag öka tempo lite till så vi hörs lite senare igen .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0