Morgon cardio

Idag körde jag cardio på cykeln och det gick riktig bra. Märks att jag hade mer energi och att en natts sömn gör mycket.
Dock började jag med att steka pannkakor till Neo Jessica som skulle på klass resa och behövde ha matlåda med sig och Martin . Neo vaknade 7,30 imorse och hade sovit 13,5 timmar inatt. Han var lika trött som sin mamma igår ;o) .

När jag cyklar så brukar jag säga till mig själv att nu börjar Tour de france . Johan skulle cykla jag och coachen :o) Petra skulle ut och springa hahah hon har energi !!! Vårruset närmar sig ojoj.

Så här svettig blir det när jag kör cardio dags att definetivt köpa fler sport BH för det blir riktig varm och man villhelst inte ha så mkt på sig . Som ni märker snodde jag min man Gasp MYSIGA brallor !!! Tog vad jag hade för resten låg i tvätten. hahaha mycket kläder att tvätta när man tränar så mycket.



Who said we girls dont get wet ???


Ha min blick säger nu är det frukost !!!! Nu ska vi snart iväg och handla mat för veckan som kommer !!!
She's got the passion
That girl is dangerous
Better be careful
That girl is dangerous
Beautiful Hard way
That girl is dangerous
She's dangerous, dangerous

Kommentarer
Postat av: Ederer

Va LITEN du ser ut på cykeln :D är det en XXXXXL Bike lr hehe=)



Ha en bra Morsdag! (även fast du inte e min mamma :P)



Ciao!

2008-05-25 @ 12:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0