Det går bra nu :)

Herregud va det går bra just nu men det är ju en självklarhet nnär man sköter allt 100 % Stod på vågen imorse och 61,0 stannade den på Yippi !!

Måndag idag och barnen har idrotts dag . Båda vill inte gå till skolan *LOL* Jessica har låst sitt rum så man kan inte komma in . LATMASK är hon verkligen när det kommer till sporter. Har gjort iordning lite matlådor till dom redan och jag ska väcka dom strax.

Idag kanske får jag vara ute och jobba med David har nämligen ingen lust att sitta inne varje dag . Måndagar innebär också en jävla massa telefon samtal av försäljare och minst sagt det är grymt irriterande. GRRRR


Dags att ge barnen frukost för David kommer snart hem för att hämta dom till skolan .

See ya folks
seeya !!!!

Kommentarer
Postat av: linda berg

Heeej!! Va skojjsigt med en blogg, one more till samlingen ;) den här kommer att följas! Va kul med tävling!! Kämpa på nu.. å¨du snygg klänning!! Kramis

2008-05-12 @ 10:15:28
URL: http://www.lindseyblogg.blogspot.com
Postat av: Johanna

Du e grym gumman keep fighting =)

Kram

2008-05-12 @ 13:38:08
URL: http://www.johannaheide.blogspot.com
Postat av: Maria

Vilken intressant blogg =) Kul å följa dig. Du är jätteduktig. Ha d gött hälsar Maria som varken tränar eller äter rätt S ;-)

2008-05-12 @ 18:10:42
URL: http://mariashuvud.blogg.se/
Postat av: Sussie

Jättefin blogg du har, redan blivit min favorit!

Du e så jäkla söt och duktig!

Skulle vara kul att få veta hur du käkar å så när du går på diet. Har själv nyss börjat träna, du inspirerar mig!

2008-05-12 @ 20:42:33
Postat av: Vanessa

Linda : Heeeej tjejen va kul att du hittat min blogg :) Ska länka till din blogg om det går bra . Sonen din har blivit en stor grabb nu .



Johanna: Love you tjejen din form är grym. Skicka ditt nummer via PM till mig .



Maria : Va kul att du gillar min blogg . Ska läsa lite i din under dagen :)



Sussie: Oj va glad jag blev nu . Kul att du gillar min blogg . Maten varierar men det är nyttig mat kyckling, ris och grönsaker. Vill jag lyxa till det blir det räkor hahahah :)

2008-05-13 @ 09:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0