7 dagar kvar tjejer

'
Oj tiden går rikltig fort nu . Dagarna rinner iväg och snart kommer jag och Petra stå där bland tusentals tjejer och räkna från 10 och neråt  efter uppvärmingen . Då gäller att komma fram för det kommer vara så fruktansvärt många kvinno på plats och ofta i fel  led hahaha.

Nu gäller det att hänga på och ha med sig det coachen kommer ge orders på LOL .

Tjejer gör er klara för jag kommer vara redo för denna dagen . Idag kommer jag springa 30 min !!!



Here we go tjejer !!!!!
Petra vanni komemr jaga dig hahahahah ;o)

Kommentarer
Postat av: Petra Lundin

Hej Vanni ! Jag tror inte du kommer få några problem med mig alls.......som du tränar !!!!!!!!

2008-05-28 @ 18:03:33
Postat av: Anonym

Hej Petra

Det viktiga är att vi har kul !!!!

2008-05-28 @ 20:38:45
Postat av: David frykman

Vadå kul? det är blodigt allvar! Vem är bäst? Vem är sämst? Vem bryr sig om alla stekare som lullar runt? Blod svett och tårar! ;)

2008-05-28 @ 20:41:53
Postat av: Vanessa

Men vaddå har du pratat med min coach eller ;o)ni får inte satsa pengar nu !!!

2008-05-28 @ 20:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0