Solig Fredag

Imorse  så körde jag och Marita en skön morgon promenad. Jag var trött i benen och för att vara helt ärlig såg jag henens röv hela morgon promenaden . Hon höll en extreme bra tempo och hon pratade om hur mycket energi hon hade. Kanon sade jag till henne håll tempo så försöker jag jaga dig. Utan musik kan det bli trögt så det är kanon att hon hade så mycket energi för fredagar jag har inte så mkt energi ibland.

Hade gått ner i vikt imorse det håller jag till med själv och min underbar coach överaskade mig med en underbar belöning som ni får se imorgon :o)

Det är så otroligt varmt att vi ska ut med barnen . Kommer lägga in bilder senare när jag kommer hem från dagens axelpass som kördes i solna tidigt i förmiddags!


Ha det gött och njut av kall mat och glass i solen nu :o)
Jag ska sova lite på filten brevid min underbar man !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0