Morgon cardio here we come

Godmorgon alla glada människor . Det är måndag och Vanni har gått upp trotts lite sömn :o) duktig flicka eller hur hehe.
Kunde inte somna inatt och då brukar man känna sig lagom stressad för man vet man måste upp . Har suttit här med min laptop på cykeln och betalat lite företag räkningar . Det bloggare är skills *asg* för det var knappast lätt speciellt när man ska hålla en bra tempo så ni kan gissa att det tog lite tid hahahha.

Konstigt nog känner jag mig inte trött hmmmm . Idag blir det mkt att göra dock på kontoret/ hemma :o)
måste beställa varor från gymgrossisten också . Det är mkt som går åt under en diet . Vitaminer är ett måste och vitlöks kapslar för jag lade märke till att min immunförsvar är inte som den brukade vara efter min p-spruta och efter lite googlande så fick jag det bekräftat att just depo provera nker ens egen immunförsvar . En erfarenhet rikare är man .


bjuder på en gammal tjockis bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0