Trött igår

Igår var en helt otroligt dag . Var inne i stan och visste inte självklart att bussarna hade stejk! Blev en riktig lång promenad och med rätt bra fynd på vägen *asg*  alltid kul att hitta lite små saker man kan .

Väll hemma efter en lång dag i nne i stan så var det direkt att dra till herräng och  se min son martin uppträda . Han dansade två danser lindy och hip hop . Oj så söt och duktig han var jag var en stolt känslosam mamma ojoj på diet.

Gårdagen humör var otroligt jobbigt jag blev grymt lätt iriiterad märkte jag så jag lärde mig att andas och kontrollera mina känslor och hantera situationen bättre det är inte det lättaste när man är hungrig och trött . Nu vet jag varför jag var grinig vaknade med fröken kärring på besök  grrrr. Ja nu är hon här och det är bara att ta sig igenom veckan med henne . Denna gång gick det 23 dagar mellan gångerna istället för 10 vilket är ett tecken att kroppen håller på stabiliseras igen och det känns riktig bra !!!!!

Nu är det dags för lite cardio för min del med kärring värk men det är något som stör inte mig speciellt mycket .

Gårdagens outfit

lite suddigt men jeans och linne från gina tricot och lätta sommar skor .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0