Vilken dröm

Först och främt ska jag korrigera något som inte kom fram på scen igår och det är att den här resan hade inte gått utan min mans stöd och hjälp. Han hjälpte till otroligt mycket och just därför är vi ett kanon par ihop . Jag kallar oss the dream team :o) Så till min älskade man , I really love you to death ! min bästa vän day in and day out .

Sedan har vi Per Arne Anadersson och Petra Lundin
Vart ska man börja ? Vilka ord ska man välja för att få fram allt man vill kommunicera ? Man kan säga att dom har gett mig i början av min resa den nakna sanningen av hur jag såg ut . Blev jag ledsen ? Nej jag vart glad av att få ätligen veta sanningen och att det gik att göra något åt saken . Det fanns ju trotts allt lite små tvivelom jag hade det i mi att klara en tävlings diet och jag idag hoppar med glädje attjajamen jag klarade det :o) och kommer göra det igen .

Per Arne du är en man som ingen kan slå i tuffhet och hårdhet . Dina kunskaper i området med träning och kost är helt otroliga . Du är en levande bevis att vill man något tillräkligt mycket så går det verkligen att uppnå det . Din vägleding mot scenen kan inte varit bättre och jag är STOLT att ha dig som coach och funnit en ny vän för livet . Vårt motto är nu Just do it !!!! Men det bästa är att ny vänskap har skapats !!

Petra Lundin Jösses kvinna du är grymmare än grym !!!!!!!,. Både din och P-A's ärlighet är och snällhet är så otroligt . Och vilken kompleterande coach du är i the final toaches och det är just som gör er två en sådan bra team i j det här sporten . Sedan att du är så snygg och het med två cherrys är verkligen en stor bonus *asg* Nä men du fattar vad jag menar eller hur ? Tack tack tack för allt

Nu till helgen
OH MY FUCKING GOD !!!!!
Vart ska man börja liksom jag är fortfarande i chockstillstånd men så oroligt glad att jag tog mig i mål . Vi börjar med fredag då det var inregistrering , man kände sig slät då vi hade tagit rätt bra med salt dagen innan så att klä av sig och visa vad man då kallade sälform ( host host ) kändes sådär . Jag höll mig lugn och var först i kö för att mäta in mig och LIina var bakom mig . . Så av med kläderna in och dom kollade längden och 160 fortfarande !!! Jag tittade inte ens på konkuransen så jag ansåg inte att detvar någon ide att låta skallen leka lek med mig just då .

Hemma på hotel rummett var det vila vila vila som gällde och det gjorde susen för mig . Under lördag så var jag en stund på mässan och handlade lite nya plagg från better bodies , jag älskar deras mysiga kläder !!! Träffade en hel del folk och blev snabbt riktig slut och återvände till rummet. Paula kom och hälsade på med sin sambo Jörgen .

På kvällen börjarde det kännas små overkligt att snart var dagen D framme och jag kände mig utvilad och bara lite nervös . Coach gav mig min laddnings mat och jag njöt njöt njöt !!!! Kan ni ens tänka er hur gott en banan smakar efter 8 manader ? Så otroligt gott heaven heaven för min del . Jag njöt under natten med maten och kunde inte sova  så det blev att ligga i sängen och kolla film natten lång .

Kl 6,45 kom coach och skulle sätta första lager färg och det kändes sådär lagon kletigt ;o) så han och David lade färg och det var riktig kul att se förvandlingen från miss white till hot chocolate. Kl 07,30 kom min vackra dam Dessan till mitt rum och hon sminkade och ja ni såg förvandlingen själva på scenen . Helt outstanding så Tack gumman .

Ska iväg nu så jag lägger upp lite bilder som jag hittade snabbt och skriver mer om helgen senare . Livet går vidare och jobba och mammarollen kallar .

to be continued .........

Jag och min mamma

Jag och min Älskade man David .

Jag och Åsa två grymma morsor





Kommentarer
Postat av: linda

Grattis Vanni :)) Du var såå snygg på scen!! Vilken resa du har gjort, outstanding!! Stor kraaam

2008-12-08 @ 12:33:17
URL: http://www.lindseyblogg.blogspot.com
Postat av: Ann

Grattis Vanessa!!! Du är helt otrolig! Har följt din resa här via bloggen! Kan jag få din mailadress igen?

Mvh Ann

2008-12-08 @ 12:38:01
Postat av: Anonym

Gratulerer så mye med en flott plassering og gratulerer med Body-konkurransen. Jeg har sett masse bilder og du så fantastisk ut. Jeg skulle gjerne vært å sett på deg, men jeg har vært syk.

Mange klemmer fra Hanne BM fra Norge.



Jeg har den sølvfargede bikini-toppen din.

Send meg adressen din på mail, så kan jeg sende den til deg.

[email protected]

2008-12-08 @ 12:38:54
Postat av: Jennie

STORT GRATTIS =)!!!!!

Finns inte ord hur duktig du & imponerad jag e

Stor kram till dig du inspirerar verkligen

//Jennie

2008-12-08 @ 12:48:50
Postat av: Anonym

Jag är så glad för din skull, du ska bara veta att mina ögon är tårfyllda. Fy tusan vad du är bra och vilken resultat! GRATTIS IGEN!!!!



Massor med kramar!

2008-12-08 @ 13:11:22
Postat av: Julia

Du såg ut som en drottning på scenen Vanessa, det var så kul att se dig. Och Grattis igen. Njut med din familj nu och ät massa Ciabatta ;)



Kram på dig!

2008-12-08 @ 13:24:57
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: snuttan347

Va stolt gumman.Du va sååå het o bra..

Jätte kul.GRATTIS fr hela akuten :-)

YOU ROCK

//PERNILLA

2008-12-08 @ 14:31:49
Postat av: Danni :)

skit var brun du var!



Grattis gud va kul att du kom tvåa de var liksom första gången!

2008-12-08 @ 17:12:09
Postat av: Sussi

Grattis!!



I mina ögon är du vinnaren...

Du såg jätte bra ut, vilken fin brun färg :)



Massa Kramar!!!!



Ps tar gärna den där fikan nån dag med dig ds.

2008-12-08 @ 17:59:06
Postat av: Martin

Du är så jävla grym! din första tävling och du sopar mattan med massa andra tjejer som tävlat flera gånger! Grattis till en 2a plats! Nästa år vinner du! ;)



2008-12-08 @ 18:44:55
Postat av: denice

Stort grattis till dig!!!

Supersnygg var du, grymt jobbat!



Kram!

2008-12-08 @ 19:11:24
URL: http://metrobloggen.se/denice
Postat av: Malena

Har du kanske ett bra tips på hur man verkligen lyckas komma igång med träningen?? Jag tycker det är kul att träna men ändå orkar jag inte ta mig dit. Det är liksom vägen dit som jag inte orkar.. Att avsätta mig den tiden och sluta med vad jag just då sysslar med...



Kram på dig!

2008-12-08 @ 20:19:45
URL: http://malenasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0