Träningsvärk

Hallå hallå
Lilla Vanessa lever och tränar på som hon ska :o) Jag lovar att jag ligger inte på latsidan och jag har ont precis överallt !!! Att träna med extra energi är så otroligt kul och så längtar jag efter varje träningspass och det glädjer mig enorm mycket. Även om tävlingen är över och jag har uppnått mina mål för 2008 så tycker jag fortfarande att allt känns roligt och skoj med både jobb och träning .

Många frågar mig vad min nästa mål är vad gäller tävlings delen och det får vi helt eneklt se och se hur bra jag svarar nu på det nya tränings uppläget . Som många märkte så har jag inte Naturligt stora axlar ;o) så jag får jobba extra hårt för att få dom lite större . Jag gillar min fysik vad jag sett på bilderna och självklart kan man förbättra en del och det är just det jag ska göra utan stress . Här ska det njutas nu av livet med extra energi.

Jag läser i många bloggar på kvällarna och alla efter tävlingsdiet skriver om mat *asg* det är så roligt för att det är just det jag håller på med också men har lugnat ner mig . Just nu så lagar jag bra mat  och det känns skönt att ha mysfredags kväll och en fri dag på lördag . Jag gillar inte att vräka i mig mat men gillar att ha en bra portion av bra mat på min tallrik och känna mig mätt .

Just nu  äter jag så här
Frukost : havregryn och Hypro samt en frukt
Mellanmål : Hypro och frukt / kessela med frukt
Lunch : Ris / potatis , kyckling / kött  och massa grönsaker
Före träningsdrnk
efter träningsdrink
Middag : samma som lunch
Nattmål : Hypro

Sedan kör jag multivitaminer , omega 3 , c- vitamin  dagligen  :o) Vitlök i maten också .
En riktig favorit just nu är kyckling med ris och vitkål som jag stker i stekpannnan med chili och soja !!! wohooo så otroligt god . Får inte nog av den här goda rätten .

Finns det någon som har tävlingsbilder på mig så är jag intresserad   bara s ni vet :o)
Bilder från Marcus




Kommentarer
Postat av: Sara

Hej.. Läste att du va intresserad av bilder från tävlingen .. På din översta bild är det jag som står till vänster.. Jag stod på din högra sida när vi stod i line (nr.58) och på så sätt har du kommit med på en hel del bilder som jag har, så är du intresserad av dem är det bara till att höra av sig :)) Lycka till med träning och kosten framöver =)

2008-12-16 @ 13:58:32
URL: http://zariss.blogg.se/
Postat av: Anonym

Rosie har massor!

KRAMS

2008-12-17 @ 09:46:36
Postat av: Rosie

Hejsan!



Ok, klart! Du kan maila mig din adress så skickar jag dem på en skiva så du får full upplösning.



[email protected]



Kram!

2008-12-17 @ 12:53:54
Postat av: Helen

Hej!



Nya Body damp ner i brevlådan idag och vad bra omslaget blev. Verkligen snyggt! Du har givit mig massor av motivation samt fått mig att drömma om att inom ett par år själv stå på scenen.. Tack!



//Helen

2008-12-17 @ 16:40:40
Postat av: Robin

Hej supermamman;)

Klart det är ok att länka.

Brukar vara inne här och tjuvkika så jag gör samma sak=) Såg att du hade kommenterat på youtube och hade några videos. Vet att du vann Bodys omslagstävling och fick väl annat modelljobb med? Hade jag varit du hade jag tagit med mig kameran till en photoshoot och låtit mannen filma dig och lägga upp med bra musik och lite bilder. Det skulle mycket väl leda till något riktigt bra, vem vet=) Om inget annat har du något att visa barnbarnen om några år;)

2008-12-20 @ 06:20:57
URL: http://www.metrobloggen.se/robinforlife

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0