On stage

Eter första ronden i svarta bikini så fik vi vänta backstage för att se vilka tjejer gick vidare till rond två . 15 st gick vidare och jag var en ut av dom . Eftersom jag hade inga förväntningar så blev jag jätte glad . Tjejerna backstage var riktig gulliga av det lilla jag fik prata med.




Sedan var det lite vila och påfyllning med mat i magen och sedan bara börja om från början med att yta till badräkts ronden och smeta på mer brun färg :o) Man fik pumpa en hel del då jag saknar axlar men det ska jag allt jobba på .
Upp på scen och posera så bra man kunde . Baddräkts ronden visar inte min fysik helt och hållet då jag behöver mer rygg och axlar men hej första tävlingen är jag sjukt sjukt nöjd.




Sedan var det bara att vänta för att få veta vilka 6 ut av 15 tjejer gik vidare till final. Väntade backstage och sedan kom killen och ropade upp dom som gick vidare och jajamen nr 59 gik vidare och oj så glad jag var. Lina Johansson gik också vidare så lyckan var grymt stor backstage .
Bara att göra sig klar äta på och ge allt för sista ronden men främst av allt ha så kul som möjligt. Jag hade så otroligt kul på scen .Jag kände mig avslappnad , glad och bekväm . Det är helt klart något jag vill göra om men när det blir et jag inte än .



Så jag fik en 2a placering på min första tävling och det är grymt. Jag är nööjd för att jag tyckte att alla tjejer hade kul pås cen och kom i bra form . Jag vet vad jag måste jobba på och det ska jag göra med glädje .
Jag vill tacka mina sposorer
David Frykman
Min Barn
Dmtak
Styrkadirekt
ClazzyFashion
Haninge Hälsostudio

Och David Frykman är utsedd till Årets underbaraste man och bästa vän
P-A och Petra Sveriges bästa coacher
Camila och Peter grymma vänner som gett enormt bra stöd när det var som tuffast.

Kommentarer
Postat av: Milla

Åhhh.. Vi gjorde ju inte så mycke. Men tack ändå.

Love you.



Kram Camilla o Peter

2008-12-10 @ 21:15:12
URL: http://millerilla.blogspot.com
Postat av: becky

GRATTIS TJEJEN!!!!! det ar du värd. Måste säga att du var skit snygg :D

2008-12-10 @ 21:49:49
URL: http://becky84.blogg.se/
Postat av: David Frykman

Tack älsklig! Jag tycker du var förhållandevis glad och duktig genom dieten. Hur mycket jag än tycker om att hjälpa dig så skall det bli kul med ombytta roller. Känner mig trygg med dig bakom mig i dieten och ser faktiskt fram emot dina torskburgare nu för jag börjar fan se ut som köttbulle igen :)

Äh, skall vi gå upp och lägga oss? :D

2008-12-10 @ 21:56:47
Postat av: Lina

Grattis än en gång till en grym prestation vännen!

Jättekul att prata med dig igår, ledsen att jag var lite frånvarande bara. Fick smita in på toaletten för att få prata ostört på jobbet, tihi. Hoppas vi ses snart igen! Njut nu riktigt ordentligt för du har gjort ett grymt bra jobb!

KRAM Lina

2008-12-10 @ 22:55:07
URL: http://linajohansson.blogspot.com
Postat av: annie

Det strålade om dig!! grattis till 2:a placeringen! måste kännas gött!



Själv har jag inte fattat riktig än att jag vunnit hahaha :)

2008-12-10 @ 23:29:01
URL: http://metrobloggen.se/annamarialacatus
Postat av: Sophie

Du var sjukt snygg på scen - iaf om jag ska tro på alla bilder! ;D KRAM

2008-12-11 @ 14:58:08
URL: http://www.sofiatarberg.com
Postat av: Ulf

Grattis till din 2:a plats.



Ha det så bra och hälsa Petra och P-A



Hälsningar

Uffe

2008-12-11 @ 21:17:32
Postat av: Jessica

Grattis! :D

2008-12-11 @ 21:35:01
URL: http://whataboutjessica.blogg.se/
Postat av: Vanessa Frykman

Tja Milla

Tack för ert stöd gumman betyder sjukt mycket !!!!

2008-12-15 @ 14:27:34
Postat av: Vanessa Frykman

Becky

Tavk så otroligt mycket !!!!!

2008-12-15 @ 14:28:03
Postat av: Vanessa Frykman

Lina

Tack vännen det var så kul !!!!!

Mpt nya mål nu va ;o)

2008-12-15 @ 14:30:24
Postat av: Vanessa Frykman

Lina

Tack vännen det var så kul !!!!!

Mpt nya mål nu va ;o)

2008-12-15 @ 14:30:54
Postat av: Vanessa Frykman

Hej Annie

Tack det strålande om dig också. Sjukt kvinnlig !!!

2008-12-15 @ 14:31:31
Postat av: Vanessa Frykman

Hej Sophie

Åh tack gumman hoppas du och bebben mår bra .

2008-12-15 @ 14:32:03
Postat av: Vanessa Frykman

Hej Ulf

Tack så otroligt mycket för allt !!!!

2008-12-15 @ 14:32:41
Postat av: Vanessa Frykman

Jessica

Tack så jätte mycket

2008-12-15 @ 14:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0