börjar närma sig luciapokalen

Hallå
Så nu har jag duschat och klät på mig och jag väntar bara på David som ska komma upp från frukosten . Känner mig bara lugn och harmonisk och gissa vad ikväll får jag ladda med lite gotti gott gott !!!!! jag längtar ju !!!!
en puss till mina barn

en kram till Mina läsare

Min vatten flaska från en bra sponsor

midjan

inte bästa posering men inte lätt när man ska sköta allt själv hahahhaha men det ser bättre ut live .
nu ska jag åter igen vila i sängen . puss och tack ännu en gång för alla kommentarer och sms !!!!!
p.s
det ser ut att jag vann omslag tävlingen !!!!!!

Kommentarer
Postat av: Nilla

Stort lycka till nu och NJUT av upplevelsen som du längtat så länge efter!



//Nilla

2008-12-06 @ 10:07:25
Postat av: charlotte

Lycka till!! Känns lite vemodigt att vara på slutet av din resa mot dina mål...... hoppas du fortsätter blogga efter tävlingen. SKulle vara roligt att få följa dig och dina smaklökar nu när du kommer få äta allt du vill!! Kram Charlotte.

2008-12-06 @ 12:08:28
Postat av: magnus hallén

grymt ..duktig du är

2008-12-07 @ 15:11:42
Postat av: n.b

hur får man såna snygga magmuskler? kan inte du skriva en inlägg om magträning:)

2008-12-10 @ 21:17:34
URL: http://neda.webblogg.se/?tmp=1500371

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0