Your my best friend

Vilken morgon med kärlek jag har haft. Barnen vaknade glada och jag och David låg nära varandra i sängen och bara njöt av att kramas. Neo som vanligt är en morgon solstråle och när dom hade åkt fick jag en sms av min vännina Kattis , kommer du till dagis ? jag svadare att jag inte skulle det . Så ringer hon upp och frågar om jag kunde komma upp till uppfarten så ut gick jag och väntade för hon hade en present till mig . Jag fick en cd skiva med en låt från Queen och jag blev jätte glad för jag trodde det skulle vara we are the champions för den hade vi pratat om att hon gillar att lyssna i bilen .  Låten var istället your my best friend en låt jag aldrig lyssnat till .

Kom upp satt på datorn och satte in skivan med min portion gröt och tänkte ha en liten morgon stund . Låten började och jag lyssnade på texten och jag blev så varm inombords för det är mäktigt att få sådana här bekräftelser och inser hur mycket man betyder för en speciel person. Jag som var färdig sminkat fick helt klart börja om från början för jag grät som en liten flicka . Sedan skickade jag ett sms till henne som sade fan kvinna nu måste jag sminka om mig ;o) . Fatta vilken underbar start på dagen det mesta just nu går åt rätt håll i mitt liv och det är för jag har mognat, blivit mentalt starkare, väljer mina vänner med omsorg,och upplever harmoni med mig själv och familj . Det är svårt att beskriva men dom brukar säga att har man varit med om en rejäll storm som klarar  man livet lättare efter det och vet ni vad det stämmer!!!

Kattis gumman jag vet att du kommer läsa detta ikväll men jag älskar dig kvinna!!!! FYFAN du fick mig att böla till oh med det händer ej så ofta till musik. Jag ska allt ge igen ;o)

Ooo. you make me live
whatever this world can give to me
It's you, you're all I see
Ooo, you make me live now honey
Ooo, you make me live
You're the best friend
that I ever had
I've been with you such a long time
You're my sunshine
And I want you to know
That my feelings are true
I really love you
You're my best friend
Ooo, you make me live
I've been wandering round
But I still come back to you
In rain or shine
You've stood by me girl
I'm happy, happy at home
You're my best friend.
You're the first one
When things turn out bad
You know I'll never be lonely
You're my only one
And I love
The things that you do
You're my best friend
Ooo, you make me live.
I'm happy, happy at home
You're my best friend
You're my best friend
Ooo, you make me live
You, you're my best friend

l


Fyfan va jag är glad !!!!

Kommentarer
Postat av: Göran Persson

Hej!



Det är härligt med bästa vänner, det är bara gratulera!



//G

2008-08-26 @ 12:02:03
Postat av: Sussi

Åh vilken bekräftelse.

Både du å Kattis är fantastiska människor.

Kattis har alltid funnits vid min sida när barnen var små å gick på dagis, hon är en underbar kvinna.

Ni ska båda ha dagens ros :)



Kram till dig min vän å ha en bra dag.....

2008-08-26 @ 12:16:54
Postat av: Sussi

Berätta vad du ska ha bilderna till :)

2008-08-26 @ 13:00:54
Postat av: Vanessa

Hej Göran

Ja tack så mycket :o) skoj att du läser min blogg .

2008-08-26 @ 14:16:25
Postat av: Vanessa

Hej Sussi

Ja Kattis är det bästa som finns. Nog den mest Lojala kompis man kan ha . Helt otroligt vilken människa hon är och det är som en blomma som har börjat blomstra.

2008-08-26 @ 14:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0