Oooh, baby, baby Oooh, baby, baby

Ow! baby! Vanessa here!
now wait a minute, yall. This dance aint for everybody , Only the happy people . So all you fly mothers, get on out there and dance , Dance, I said!


 
Idag klarade jag en av mina mål jag satte upp som mål att klara av idag . Jag sprang 5 km på en grym tid imorse 24:58 Oooh, baby, baby Oooh, baby, baby :o) och innan det gick jag rask i 20 min . David här om dagen gav mig ett upplägg med löpningen för att klara av att öka tempo och hålla en bra fart. Så igår sprang jag i tolv min utan paus på en hastighets av 12 km och det gik bra så jag promenerade en del också . Imorse tänkte jag man får kämpa för att uppnå visa mål och jag ville testa Davids upplägg och det gick hur bra som heslt . Jag var bra slut efteråt men shit va det funkade . För er som inte vet så har David varit långdistance löpare tidigare så han kan en hel del . Det är en skillnad att springa ute oh på löpband men detta var ett mål jag satte upp för just löpbandet jag har här hemma. Nu ska jag få belöning av min man :o)

I'm so happy Oooh, baby, baby Oooh, baby, baby !!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0