Vill man bli fin får man lida pin

Fyfan vad det stämmer jag kan helt enkelt inte sluta säga det . Idag kom vi till Najaden gymet och det var inte så värst mycket folk så man kunde börja träna direkt. Jag körde en arms sittande rodd i maskin hög reps och kort vila 10 set . Ryggen kändes uppvärmd och jag fortsatte till en annan ryggövning som jag kommer inte på vad den heter just nu :o) men köde 3 set .

Sedan var min cable kompis next inline och det blev övningen för latsen och det kändes otroligt mycket. Latsdrag vart det också för min del ! Drag ner 3 set med drop och då vart det slut för idag för min del.

Handlade på coop  lite cola light , funlight , tuggumi, tonfisk , mjölk mm och jag gjorde det på 20 min för vi hade bråttom hem så barnen kunde få mat . Lade om planeringen lite så att allt ska bli smidigare för oss och träningen.

Idag kom våran Paket från Styrkadirekt och vi fick massa gott. Min nattmål är räddad med protein som smakar cappuccino !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wooooooohooooooooooo i love it . Fick vatten flaskor också , shakers ....utöver min stor beställning !!! Jag måste erkänna att jag vart ledsen när min kvällmål tog slut *gråter* Hypro proteinet var så god...buhäääääääää



Ni kan gå in på deras hemsida styrkadiekt och beställa god protein . Finns Hypro som ska smaka vit choklad !!!!


Kommentarer
Postat av: emma

Hej! har du provat hy pro vit choklad än? tycker itne det var så jättegott man känner fortfarande den där eftersmaken som man brukar göra på andra. min favorit är double pro från eiselt =)

2008-09-10 @ 21:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0