Trevlig helg till er alla

Halloj
Vilken morgon det har varit men det har definetivt varit en bra morgon . Jag sov ut och det vart 8 timmar inatt så jag kände mig pigg och på bra humör. Ingen morgon cardio och massa mat idag för jag har varit en riktig duktig flicka tycker coacherna ;o) . Upp på vågen imorse efter en kväll där man bara ville attakera all mat man kunde tänka sig men diciplin är not jag har i mig så det är bara att köra på . 51.8 !!!! herregud veckans slit och lite energi har gett resultat .


Veckans som har gått från och med Måndag eftermiddag försvann min energi till torsdag , igår kände jag mig mycket bättre och min vanliga jag . Jag gjorde min mat som jag brukar göra lekte inte med kryddor då det är inte min starka sida på just fisk .......bläääääää men formen igår på gymet såg otroligt bra ut . Jag var torr och hård på överkroppen men det måste släppa mer på benen men men det är vad jag själv tycker sedan kommer jag bara öra som min coach säger. Lätt att vid den här stadie att man blir lite blind på sin form därför är det bra att ha 4 extra ögon som har koll på min form .

Humöret går upp och ner och jag gör så gott jag kan att hålla mig glad speciellt när mina barn är hemma från skolan . Jag lär något nytt varje vecka på dieten . Det är lärorikt och det krävs en jävla diiplin och min respekt för andra tävlande har växt otroligt mycket. För jag nu förstår hur dom har slitit och vilken diciplin dom var tvungen att ha för att uppnå just tävlings form.

Men idag ska jag njuta fram till benpasset av veckans uppnåda mål . Nu kan vi åter igen bromsa vila upp mig för att återigen köra ett race .
Liter bilder tagna igår kväll av min vän och numera bror Andy
Vanni bakar bullar !!!

snart klar

Jessica uppdaterar playahead

Min som gillar visst posera

ha en bra lördag återkommer efter ben passet!!!!!

Kommentarer
Postat av: sanaz

OMG!!!

Shit tjejen...jag är helt mållös....vet inte hur jag ska uttrycka mig. Vilken kropp! Jag gratulerar!! Var inne på din blogg av en slump och fastnade i timmar... Jag är helt faschinerad. GRYMT bra jobbat. Är det Lucia du ska upp? Så skoj det ska bli att få se. Kram så länge och fortsätt så :)

2008-09-13 @ 23:20:56
Postat av: Vanessa

Hej Gumman

Va skoj att du hittat hit . Man kan säga att jag har inte legat på latsidan direkt som senaste månaderna :o) Tack för berömen och du vet jag älskar din fysik också och jag har köpt mina biljetter till sm så jag ska allt heja på dig !!!!

kör på nu inte långt för dig !!!!

2008-09-14 @ 11:13:58
Postat av: sanaz

Jag beundrar sådana tjejer som du, vet ju själv vilket arbete och vilja av stål som ligger bakom. MEN jag beundrar dig ännu mer för att det är inte många som har din sits med 3 barn!!! Så jävla grymt, jag menar det! Hade en liten svacka i lördags men efter att ha läst din blogg och kollat på alla fina bilder, kom jag på mig själv att jag faktiskt var mer peppad och motiverad. Tack du är gullig, ses där då da...:) (hoppas jag inte hamnar sist bara...;)el skitsamma om jag gör det, anser att alla tjejer som är uppe på scen r en vinnare....Kram

2008-09-15 @ 11:06:33
Postat av: Vanessa

Hej Gumman

Det stämmer är man på diet och tagit sig hela vägen upp på scen är man helt klart en vinnare utan tvivel.

Jag hade själv en svacka i lördags och man fick kämpa sig igenom den dagen men jag är inställt nu mer metalt på att det kommer komma flera sådana dagar. SM är ett lagon stop för mig att hämta dom sista krafterna mot Lucia!!! Du anar inte hur glad jag är att du ska ställa upp jag har faktiskt längtat !!!! då din form väkte eld inom mig på Lucia .



du får komma och hämta energi härifrån du är så välkommen jag finns här bakom dig tjejen :o)

bamse kram

vanni

2008-09-15 @ 11:52:49
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/
Postat av: Jessica

hahahaha ta BORT BILDEN PÅ MIG NU!!!!!!!!

2008-09-18 @ 07:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0