Torsdag

Imorse ville kroppen inte ur sängen men man fik se till att den gjorde som man sade till den ändå . Fik hålla med med barnen en stund och sedan köra mina 90 min . Gick bra trotts trötta ben men det är en del av gamet. Nästa vecka bör jag ta och boka en tid med idrottmassören för att han ska kunna plåga mina ben .

Ska strax iväg till banken och göra lite smä ärendet ska bli skönt att komma ut lite. David ska på olika möten under dagen och ikväll kommer vi att plåga armarna ihop på Najaden . Kollade lite formen i spegeln imorse och det ser helt klart att det tightar till sig lite för varje vecka.

Inatt sov både jag och min man 8 timmar tror jag så det är riktig bra för detmärks att man behöver mer sömn nu . Neo är en glader som vanligt och ska till förskolan nu med mammy och vi är små sena redan. Dom stora är redan i skolan och jssica spenderade bra mkt tid idag på att fixa till sig. Söt blev hon också.

Ja då är det bara att äta sina måltider idag , jobba och ha massa kul !!!!

Ha en grym dag för jag ska göra denna till det bäst möjliga trotts man är låg .

Kommentarer
Postat av: Linda

Kör hårt bruden! Kom ihåg vad jag sa, fokusera BARA på det som är viktigt för att nå ditt mål, allt annat går bort =0

Nästa gång vill jag också ha kanelbullar ;-)

Om nu inte Andy vill bjuda mig på en fika... haha



Rock on! Ledsen att jag missar poseringen på fredag, hade varit kul! En annan gång....



Kram

2008-09-11 @ 11:23:51
Postat av: Lisa

Hur gör du för att hålla dig frisk? Jag tycker att nästan alla är förkylda just nu och då funkar ju inte träningen!

2008-09-11 @ 12:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0