Torsdag

Då var det torsadg jag började dagen med 60 min cardio och det kändes skönt. Sedan njöt jag av min gröt som vanligt och städade här hemma lite innan jag gav mig ner till kontoret.  Jag såg att lönen hade kommit så jag passade även på att betala månadens räkningar :o) Så nu är det klart och det känns riktig skönt .

Idag blir det mest att ringa till kunder och fakturera så det är rätt soft. Sedan i eftermiddags kommer vi dra till gymet och träna armar. Jag älskar att träna armar och jag hoppas att jag kommer känna att jag har hyfsat med energi. Livet leker och det är nu inte många dagar kvar till SM. Iår längtar jag till SM just ör att observera hur dom andra tjejer på scen ser ut . Många bra deltagare i år och det kommer bli riktig spännande !!!! I Classic BB håller jag på min vän Johan Malm jag tror han kan kamma hem guldet iår då han har förbätrat sig otroligt mycket. Har inte sett dom andra men Johans ska vinna iår !

Sanaz är en till i bodyfitness som jag längtar att få se på scen . En tjej som väkte mina ögon . Mirre är en till som har vassat formen för varje år hon har tävlat och dessutom syr sina egna bikinis :o) . Sjukt många bra tjejer som är vinnare i mina ögon. Det är lätt att kritisera en människas form men dock svårare att genomföra en diet.

En till natt där jag inte kunde sova och det börjar göra mig förbannad. Jag lade mig tidigt och vill inget annat än att återhämta mig som jag ska för att orka med träningen och livet. Så inatt blir det en VARM bad för att varva ner ordentligt och sedan ska min man ta hand om mig har jag bestämt :o)

Jag vill tacka alla igen för att ni följer min resa . Love y'all

Kommentarer
Postat av: yalda

spännade att se hur det kommer att se ut o vad du ska ha på dig! ha en skön dag vännen

2008-09-25 @ 10:33:15
URL: http://yaldas.blogg.se/
Postat av: P

Puuuuuussss min vän!

2008-09-25 @ 11:48:55
Postat av: Mirre

Hej igen :)



Ja, det blir en ny uppsättning dräkter i år igen. ;) I helgen ska det limmas och limmas och limmas. skratt Det är sannerligen ett terapiarbete att limma Svarowskikristaller men så otroligt avkopplande. En vecka kvar, den roligaste på hela dieten exklusive själva tävlingsdagen. Det ska verkligen bli skoj att tävla igen och känna tävlingsdften i näsborrarna men så synd att vi inte är fler än nio i långa klassen i år.



Kram

Mirre

2008-09-25 @ 13:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0