Söndag = 68 dagar kvar :o)

Hejsan alla glada pigga människor :o) själv var jag inte alls så pigg imorse men upp kom jag och körde min morgon cardio . Skönt var det men som sagt det tog en stund för mig idag att vakna till liv .

Har fixat frukost till mig och familjen samt att jag har städat badrummet och köket. David och Jessica håller på med lite ärenden och sedan ska vi til Solna för att hämta upp martin som har sovit över hos coachens grabb Ludvig. Fik en grym mms igår ifrån honom där dom åt pizza !!! Barnen alltså inte min coach hahahha.

Gårdagens poserings träning gick riktig bra formen har blivit bättre . Kul att få höra att det går sakta men säkert åt rätt håll. Min kropps just nu vill vila så den sa få göra det :o) Ska bara först få upp min grabb ur badet.

Kaffe väntar på mig och solen skiner så det känns som att det kommer bli en grym dag idag . Ny vecka och nästa helg är det SM helgen med massa av inspiration !!!!! LÄNGTAR !

Ska snart till Anita igen för att ta mina mått :o) woooohooooooo yippi yeah det närmar sig .

BAMSE KRAM


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej vännen!

Vi får ändra våra träningsplaner i Västerås, gymmet stänger kl 17 på lördag så antingen får vi träna i pausen eller skippa gymmet. Vad säger du? Jag ska köra morgoncardio på söndag i alla fall så du får gärna hänga på =) Längtar till frukostbuffén, hihi.

Ser fram emot en riktigt rolig helg!

Ha en bra dag!

KRAM

2008-09-28 @ 12:47:04
URL: http://linajohansson.blogspot.com
Postat av: Milla

Hej!



Löste ni kort på Haninge Häslostudio?

2008-09-28 @ 12:57:01
Postat av: snuttan347

Hej pärlan...

Kör ni morron på haninge så ses vi..VI är där vid 16 tiden..

massa kramar från oss..

2008-09-28 @ 13:13:06
Postat av: bitte

hoppas du haft en trevlig helg

2008-09-28 @ 15:50:56
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0