Så trångt !!!!

Idag tränade vi på gymet i skogås och jag kan milt säga att fy så trångst det var . Massa nya maskiner som ska tydligen vara bra dock för nybörjare tyvärr. Dom hade plockat bort cable crossen !!!!!! och satt ditt en skit till maskin istället.  Jag hade höga förväntningar om gymet då allt skulle vara nytt . Men om dom ska köpa nytt så måste dom ändå fixa golvet så att det blir jämt eller ? Lätt att lägga in hårda plast mattor men bänkarna vinglar ändå . Man bör tänka på det speciellt när man har så många ungdomar som är vikt kåta .

Passet gick hur som helst ok jag gick inte direkt därifrån nöjd med mig själv. Lokalen är redan liten och dom hade fyllt på med yttligare maskiner så det var minsagt trångt . Idag är det rygg och då får det bli Najaden eller Haninge så vill någon träna säg bara till .


Kommentarer
Postat av: Lina

Tack för peppen igår gumman! Känns bättre och bättre, är klart på väg tillbaka ;o)

Hoppas din dag blir toppenbra!

KRAM!

2008-09-16 @ 11:37:30
URL: http://linajohansson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0