Rygg pass

Dagens rygg pass gick riktig bra jag är så himla nöjd. Började med chins  altinerande med smala latsdra 3 set . Sedan var det enarms hantelrodd med dropp 3 set . Körde en rygg maskin 3 set. Sittande rodd 3 set. och sedan baksida axlar .

Idag kändes det bara så bra och jag har styrkan kvar . David körde på riktig bra och jag är stolt hur han kämpar varje pass.
Jag gillar det nya najaden det känns fräsch och det är ju skönt att träna på ett gym där folk tränar hårt och inte bara leker med hantlarna.

Träffade även Linda som tävlade förra året på Fitness festivalen och vi pratade lite . Mycket trevlig tjej . Jag kommer ihåg från bilder att hon fick till benen riktig bra .

Annars var det bara att köra sitt pass och sedan dra hem för att vara mamma igen :o)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0