Onsdag

Ja då är det redan onsdag idag och imorgon är det löningen redan!!!Jöses en till månad har gått och vart tog tiden vägen? Imorse var jag riktig grinig så jag vill härmed säga att jag vaknar inte alltid på rätt sida av sängen hahah. Jag sov riktig dåligt inatt usch !!! Kroppen ville helt enkelt inte varva ner kändes det som . Ja ja idag får jag gå lägga mig tidigt för att ta igen lite sömn helt enkelt.

Promenaden imorse gik riktig bra och min bodyguard följde med mig :o) min underbara man . Inte varje dag man får sånt sällskap men jag var tvungen att ha musik första halv timme för att komma igång och bli på bättre humör ! Härligt med frisk luft  och sedan en bra frukost .

dag är det mage och vader och det ska tränas tidigt då det är förälder mote samt samtal med lärare för min dotter ! usch usch mycket att hinna med på kort tid men det ska gå . Dax att skriva en what do to lista så man inte glömer bort något. Ja just det cardio efter passet idag oxå :o)




Kommentarer
Postat av: Robin

Du verkar sköta dig bra Vanessa! Inspirerande och kul att följa dig =) Flyter allt på som det ska?

2008-09-24 @ 10:04:42
URL: http://robinm.blogg.se/
Postat av: Danka

COOLT ATT DU ÄR SÅ TUFF MOT DIG SJÄLV!Hoppas att du är gladare nu! Kämpa hårt i gymmet!

2008-09-24 @ 10:55:15
Postat av: Anonym

Rock on girlie....

Kan du/ni inte komma till Najaden snart =0



Vi ses väl i alla fall på SM...!



Kör så det ryker!

Kram

Linda

2008-09-24 @ 16:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0