Nu kör vi !!!!

Dagens cardio gick jätte bra och gick på löpbandet hemma då min man var inte hemma.  Gillar inte alltid att lämna barnen med min bror och ben då jag känner jag har bättre koll själv. Petig ? Yes .

Körde 90 min imorse och ska ut igen om en stund för en timmes cardio då det är söndag och ingen styrka. Idag känner jag mig trött men det är bara att bita ihop nu några timmar till och sedan lägga sig i sängen . Efter morgon cardio njöt jag som vanligt av min gröt . Dock var det inte lika mycket som det brukar då det är en låg dag och vi ska köra ett race den här veckan . Man blir snabbt påmind m hur det är att inte få så mycket mat men det tillhör gamet jag spelar och det är 14 veckor kvar. Tänk hur jag ska njuta av mat sedan :o)

Kolla vilken team work imorse mamma går och eo leker att bilarna är på motorväg

Bild från igår kväll . Pappa och son badar


Har posering tränat med coach idag och det gick riktig bra och det sitter bättre och bättre . Och bäst av allt var formen bättre :o) !!

kram folks


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0