Kryddmästarens gröt

Andreaz skrev upp i en kommetar hur han gör sin gröt och jag ville lägga upp den här så alla ser och kan testa själva

Min supergröt.

Höll upp vattnet dagen inan och lägg i krosade pyseliumfrön.
På morgonen startar du plattan och låter det koka för att sedan hälla ner havregrynen och kanel och pepparkakskrydda.

Kan även lägga till russine/valnötter/mandel/torkadfrukt eller vad du föredrar.

Så gör jag min pepparkaksgröt :)

Ni kan följa han blogg också den är mycket underhållande ----> Stekaren


Kommentarer
Postat av: charlotte

Tack för pepparkakskryddtipset..... Och byxorna.... Ska genast iväg och prova.

Jag bor i Hägersten..:-)

Förjer din blogg slaviskt, det är sååå kul att se dina framsteg... Ps. Du får hälsa Petra, vi tränade på WC Sumpan förrut, lärde känna Petra genom en gemensam kompis, (Lena) för 100år sedan....

Kram!!

2008-09-04 @ 17:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0