Humöret svänger

Men shit va min humör kan svänga !!! Från att vara på top till att må som en knockad noshörning ! Igår kan man milt säga att det var en sån dag där jag var glad - ledsen-glad-ledsen -glad upp och ner vart det och det var lite jobbigt måste jag säga .

När jag skulle träna ben igår så ville jag gråta tre gånger på gymet !! hänt bara en gång tidigare att jag kännt  mig så under dieten herregud . Igår kom allt på en gång och som ett bonus så kom sen super försenade mensen så känslo bergdalbana kan man säga att jag var . Trotts höjning så kändes det ärligt som en sänkning !!! Kom ihåg nu att detta är första gången jag har dessa känslor och får denna erfarenhet.

Hur som kände jag mig helt knocked out och blek så körde jag ben lätta vikter och högreps  och mjölksyran kom bara snabbare och snabbare detta gjorde att jag mentalt  kände jag mig svagare och svagare. Ja ja vad ska man säga har man så lite till tävlingsform som mår man inte alltid toppen .

Jag trotts det lekte med min son på kvällen , myste med honom i soffan och städade lite hemma. David somnade tidigt och vaknade för att äta och sedan kramade han om mig i sängen då jag somnade som som knockad noshörning . Jag sov nog 9 timmar inatt och det behövs verkligen .

Promenaden idag kändes helt ok dom första 30 min och sedan ville inte mina ben riktig vara med . Så kan det gå ibland . Men jag körde min runda med 2 min sämre tid men det gör inget. Jag gjorde mit bästa ändå så jag är nöjd med mig själv.

Frukosten var riktig god och som vanligt är gröt dagens första mål och  smaken sviker mig aldrig för den är bara så god . Btw det är riktig kallt ute nu för mössa, vantar och halsduk samt underställ åker på . Tänker nämligen inte bli sjuk .

Ha en forsatt trevlig helg jag ska definetivt göra det jag kan med att se till att den här dagen blir bättre än igår.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Det är inte konstigt att humöret åker berg. och dalbana! Kroppen är ju inställd på svält! (Det spelar ingen roll hur bra kostupplägget är och att mensen var försenad är jag säker på har med viktnedgången och minskad fettprocent att göra.) Efter tävlingen kommer du att må bättre igen.

2008-09-14 @ 15:12:20
Postat av: yalda

Hoppas din dag blev bra :) Kämpa på!

2008-09-14 @ 20:02:33
URL: http://yaldas.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Hej Lisa

Jo jag vet det stämmer det är ju dieten och det är tack o lov 12 veckor kvar och jag ska njuta !!!!!

Tack för dina ord

mvh

Vanni

2008-09-15 @ 11:23:10
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Hej Yalda

Dagen vart upp och ner men slutade bra somnade i min mans armar :o)

2008-09-15 @ 11:23:45
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0