Härligt tröööck idag

Jag brukar inte gilla att träna vader men idag kändes det riktig bra. Jag altinerade mellan mage med dropset altinerade med vader och det kändes riktig bra . Jag är nöjd med magmaskinerna dom har på Najaden och jag kunde köra vader riktig bra också. Jag avslutade med 10 min på löpbandet det var snabba ben i 10 min och mjölksyran kom redan efter 2 min så det var bara att ligga i fyfan va det kändes jösses.

Mycket folk på gymet och det känns skönt att se många träna seriöst. Pratade igen med Linda en super glad brud och med Camilla som är Peters Östbergs Sambo . Två härliga tjejer med andra ord. Peter i bra fom som vanligt  man kan inte klaga där inte. Alltid kul med trevliga människor.

Morgon dagens matlådor fixade jag medan min fisk höll på tillagas så allt är klart :o) nu är det bara att njuta av kvällen och ta sig igenom en ny dags imorgon . Mycket bra planering just nu och allt rullar på som det ska. Planering är viktig i min vardag annars kan det skita i sig total.

Idag beställde jag mina tävlingsskor !!! hoppas dom kommer snart så man kan öva i dom .
Dessan skickade en ny bild idag .o) visst var den fin!!!


Kommentarer
Postat av: P

gööörfin =) kul att du fått tagit så fina bilder! Puss

2008-09-03 @ 20:42:31
Postat av: Rosie

Absolut skit fin, du har verkligen lyckats med formen och bättre blir de ju!



Jag jobbar som butiks ansvarig och säljare för budo och styrke grejer, men jag känner att jag vill gärna göra nått mer kreativt med mitt liv...vad gör du själv???



Kram!

2008-09-04 @ 12:01:40
URL: http://fitnessfemme.se
Postat av: Vanessa

Hej Paula

Tack gumman hoppas allt är bra med er nu ring när du har tid över. nu har det gått några dagar !!!måste snacka

pööösss

2008-09-04 @ 15:30:48
Postat av: Vanessa

Tack Rosie ska svara i din blogg också .

2008-09-04 @ 15:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0