God Protein

Jag har nu efter provande av div smaker hittat det jag just tycker om jätte mycket i protein pulver väg . Den jag använder morgon och till mina träningspass är ON'S jordgubbs smak

Den är gudomligt god och man får snabb leverans från Strykadirekt .se
Till kväll mål så varierar jag med Hypro 85 smakerna. Med lite vatten blir det som en pudding och det är mättande

Dessutom är den billigt och god dock får man testa sig fram för att hitta det man gillar. Ni får också tänka er att jag äter inte sötsaker så mina smaklökar är på topp just nu , Men Vanilj /blåbär är definetivt en hit och cappuccino  ojojojoj det funkar kanon på gröten också kan jag garantera. Så beställ här om ni vill prova det jag använder mig av
www.styrkadirekt.se  
Och enjoy  the taste cause i sure do !!!!

Kommentarer
Postat av: Andreaz

Haha, så skönt att lite protein smak kan få dig på bra humör!



Snart ska vi frossa i damsugare, woho!

2008-09-17 @ 13:04:51
URL: http://blogs.fairing.se/index.php/andreaz/
Postat av: Danka

Jag har ju också haft problem med att hitta den proteinen som just jag gillar. Nu har jag hittat den jag tycker om mest. BSN är märket proteinpulvret heter syntha-6. Alla smaker är ok, men gillar mest chokladmint och jordgubb.



:0)



//Danka

2008-09-17 @ 21:06:53
Postat av: Vanessa

Hej Andreaz

Ja du får bjuda för nu har du fått mkt bullar av syrran ;o)

2008-09-18 @ 10:30:11
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Tja Danka

Bsn märket är bra också . Gröten måste vara en hit då på morgonen :o) Hoppas vi ses på gymet igen .

2008-09-18 @ 10:31:01
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0