Freakin amazing

Så idag körde vi axlar på Najaden och vi började med hantelpressar med drop set . Herregud vilken pump man fick , den här övningar kan verkligen döda axlarna. Sedan var det bara att köra vidare med lyft åt sidan dock med trippel dropp . Här kunde man se hur mina axlar växte ;) me like !!! Vi fortsatte till en sittande axelpress dock i maskin med trippeldropp altinerade med en baksida axlar maskin med drop set . Fyfan man orkar knappt lyfta armarna efteråt .
Vi sedan körde vidare med liggande baksida axlar i cable cross och avslutade med att pumpa ut det sista med lyft åt sidan altinerande med axelpress högreps kortvila .tjohooo it burns!!!

Kan ni förstå hur god min efterdrink smakade!!! Jag trivs bra på Najaden folk är trevliga och Andreaz Stekaren / kryddmästaren tränar där och får min vikter ser kanon ut ;o) skoja med dig killen  hahaha

Åt min mat i bilen och sedan handlade vi mat på ica maxi ! En otroligt kul grej hände när jag höll på handla en mycket snygg trevliga kvinna kom upp till mig och sade jag måste vara säga du är skit snygg och jag följer din blogg , heja vanessa !! Wow jag vart helt paff och otroligt glad . Vi pratade en stund och det är kul att man inspirera andra kvinnor.

Mycket går åt rätt håll nu och fan jag är grymt glad. Jag och andy gjorde en bra byte idag , jag fick mina bilder och han fick bröd och bullar :o) now thats a good deal . Jag hjälper honom hålla formen och han hjäper mig med att påmina mig jag måste köra på . Now thats friendship. !

Jag och min man David hade en grym pass idag och en bra dag ihop så Tack min Älskling .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0