En film som får en att tänka

Som jag skev så tog vi barnen på bio idag och vi kollade på filmen WALL E  en riktig outstanding film som är kanon för både barn och vuxna. En kärleks historia samt en väckar klocka när det kommer att vi måste ta hand om planet jorden och inte skräpa ner den för mycket.


Dagen har varit lyckat hittils och den får gärna fortsätta så här. På bio så tog jag Neo till toanoch vi tog varsin toalet brevid varan  och han säger
" mamma jag tycker om dig " Tack älskling svarade jag " vet du varför jag tycker om dig ? " berättade svarade jag " jo för du är en sån fin mamma " gissa om jag vart glad . så kom det högt " kissar du eller bajsar du mamma" jag kissar svarade jag . " Ok då för jag bajsar och det luktar skit " jösses vad jag garvade. Barn kan vara bra roliga ibland.

På vägen hem hämtade vi upp Daniella som ska sova här då hennes föäldrar håller på flytta in alla deras möbler ect till en ny lägenhet. Så en barn extra som man får mysa med :o) Vi köpte också en liten akvarie från dom så nu ska vi köpa små nya fiskar .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0