Dagens morgon motion

Som jag skrev imorse så började dagen att både jag och David försov oss . Inte kul när det sker på en måndag då vi har som mest att göra . Hur som skulle jag köra 60 min och det fik bli inne på löpbandet , började gå på 7.0 km i timmen och sedan ökade jag till 7.5 då det kändes otroligt bra . Härligt att gå med grymt musik som ger en extra energi . Jag avslutade dock med att jogga i 20 min :o) började på 10 km , sedan avslutade jag på 13 ....tihihihih




Min dotter Jessica är guld värd just nu hon hjälper mig otroligt mycket och hon ska om 12 veckor får välja en helt ny mobil telefon självklart med försäkring !! Hon har blivit en liten donna kan man säga . Hon är glad och har en grym talang för att måla och är kräsen vad gäller konst . Ja allt som har mes konst att göra. Ni skulle ha sett henne igår innan fotograferingen med Andreaz. Jag hade sminkat henne och hon gjorde the final touch ups som gjorde det där lilla extra och övade på olika blikar i spegeln . Hon är helt enkelt en pärla.


 Den här foto valde Andreaz ställa upp på fototävligen och han leder den just nu med andra ord jag menar att dom övriga fotografer har röstat och han har fått mest pöäng hittils . Jessica kommer bli glad när hon hör detta.

Idag känns det som en bra dag i själen och kroppen så jag kommer njuta till max kan jag lova. Hösten verkar ha kommit och mina raggsockar sitter där dom ska redan :o)

Tre veckor till SM  nu och det är en bra stop på vägen mot Lucia Pokalen för att hämta inspiration och energi av tjejerna som har klarat sin diet . Tjejerna som ställer up är inte att leka med , formen ör oftast vass !!! helt outstanding så jag längtar mycket. Är ni intresserade i att komma och titta på SM så kan ni köpa biljetter på ticnet nu .

Som sagt it's a great day and i'm loving it .
Peace
Vanessa

Kommentarer
Postat av: Mimmi

är det Jessie på bilden? =o =)

2008-09-16 @ 12:31:12
URL: http://mimmislifeinwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0