Dagens Joke

Har du någonsin sett en person i din egen ålder och tänkt: ....

Jag är glad att jag inte ser så gammal ut!??
Jag heter Berit och jag satt i väntrummet hos min nya tandläkare.Jag läste ett
diplom på väggen och upptäckte hans namn. Plötsligt kom jagihåg en lång, elegant
mörkhårig kille med samma namn, som gick i sammaklass som mig, förungefär 30 år
sedan.Kan han vara samma kille som jag hade varit lite förälskad i på den tiden?När
jag sen fick se honom skakade jag snabbt av mig tanken.Denna halvskalliga, grå
mannen med rynkigt ansikte var alldeles för gammalför att ha varit min
klasskamrat.Efter att han hade undersökt mina tänder tog nyfikenheten över och
jagfrågade om han hade gått på Enskede gymnasieskola.-- Ja, det hade han, svarade
han.-- När gick du ut då, frågade jag.-- Jag var i avgångsklassen 1978, sa han.--
Du var i min klass! Jag log.Han såg närmare på mig.Sen sade denna fula, gamla,
halvskalliga, ohövliga, feta och elaka man:-- Vad undervisade du i då?

hahaha .....Tack Sussi



Kommentarer
Postat av: Ninna N.

Hej Tjejen :)



Grymt bra jobbat!! Skit i alla med dumma kommentarer, dom e bara avundsjuka!! hejjar



Jag är väldigt nyfiken på hur ditt veckochema ser ut i matväg och träning - kcal och tid å sånt :) Skulle du ha lust å avslöja ditt recept på den kroppen så skulle jag bli överlycklig ;)



Sedan undrar jag en annan sak, jag är 20år nu och har ingen dansarbakgrund men jag skulle så gärna vilja gå ner i frontsplit, är det möjligt å lära sig det på ett hälsosamt sätt i min ålder?



Kram * Ninna

2008-09-19 @ 14:49:13
Postat av: Anna-Karin

Ha ha ha vad rolig! tack för den fredagshistorien.

2008-09-19 @ 15:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0