Bröst och axlar

God kväll
Idag tränade vi på najaden som ni ser så tog jag deras erbjudande att få testa deras gym under 14 dagar för att känna på ordentligt. Vi vilöl just nu hitta ett bra gym nära hemmet då det underlättar för oss en hel del .

Idag vart det bröst och vi började med lutande bänk med hantlar och det var två uppvärmings set och 3 tunga set med dropp . Fick otroligt bra pump kan jag lova. Sedan vart det flyes med drop 3 set . Sedan testade vi en maskin som jag blev kär i och jag körde på bra vikter :o) så jag vart riktig nöjd och fick bra kontakt med muskeln. Vi avslutade med cable cross med dropset och sedan körde lite axlar .

Stekaren körde armar otroligt tungt ;o) *

Tyckte det var riktig bra pass och David och jag var riktig nöjda. Imorgon är det rygg så det ser jag fram emot. På vägen hem var det shopping på Ica Maxi så nu finns det mer mat hemma. Fixade matlådor och vi ska strax hoppai säng för det är en tidig morgon ju .

Jag är riktig nöjd med passet och dagen ;o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0