Axlar

Idag körde jag en riktig bra axel pass . Jag körde på känns och pumpade på riktig bra . Visa dagar är bättre än andra när det kommer till tävligen . Just nu är det rätt många som är i bra tävlingsform då SM närmar sig och det får mig att tänka att snart är jag i mål . Jag blir ju lite små pirrig i magen när jag tänker på det men jag är stolt med vad jag har lyckats med hittils och inte är jag klar än.

David Tränade axlar med Peter Östberg och jag körde på själv men jag trivs så ibland. David annars är en jävel på att pressa mig . Vi kom sent till gymet och det betyder sent hem då jag lade cardio efter passet just idag. Men roligt var det när man är flera som kör cardio.  Mina pojkar var med och till och med dom fik köra lite cardio :o) gada killar är dom .

Min baby har somnat i soffan redan så jag ska strax pussa på honom och se till han lägger sig i sängen . Imorgon är det ben och jag längtar redan. Jag vill köra knäböj :o) en liten tok är jag allt ibland. Idag kom nya ådror fram och denna gång på ett ställe jag inte sett tidigare yeah yeah . Imorgon är det också stor kök av fisk då jag just nu älskar min fisk men till veckan kommer jag allt be min coach om lite kött för variation.

Ha en trevlig kväll och kram på er alla :o)
nu ärdet kvälls mål yummi yummi!
kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

Kommentarer
Postat av: snuttan347

Good Work Vanni :-), synd vi missa varann i går men vi ses till veckan ,nu kör vi oxå där..

Puss & Kram Pernilla

2008-09-27 @ 09:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0