Äntligen Fredag

Shit va härligt det är redan fredag och veckan är slut . Nu till helgen blir det verkligen att återhämta sig helt för både mig och min man . David komemr nog ta igen lite sömn då han har haft lite brist på den varan under veckan . Dock har träningen gått bättre än någonsin. Sista cardio fri dag för min del kanske? Det får vi se när coachen ringer mig senare :o) Vikten imorse 53,3 så det är helt ok med tanke man har fått vila och äta mer . Me Satisfied!!!

Frukost sitter i magen redan och jag njöt verkligen . Barnen åt det nya bakta bröd som jag gjorde igår och cornflakes med mjölk . Kul att det uppskattas det jag lagar också . Idag är det bara att komplettera med spaghetti då är midag redan klar :o) Duktig mommi va .

Idag ska vi storhandla på kvällen och köpa present då mina pojkar ska på kalas imorgon . Idag är det axlar och det ska piskas på najaden . Gillar verkligen gymet och man börjar redan hälsa på visa personer. Mys fredag blir det nog men med vad får man se själv är man på diet så ingen gotti gott för min del.


som ni ser det finns en del att plocka bort och det SKA bort punkt slut . 14 veckor kan man göra rätt mycket på .

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej Vanni! Det ser ut att gå framåt=) Jag måste fråga hur lång är du? jag måste ju mäta mig med någon jag är ju kortis ca 151-152. men jag väger nog som du....doh

2008-09-05 @ 08:35:29
URL: http://puccahoney.se
Postat av: matilda

Shit vanni, du gör det svårt för oss/mig icke tävlande att glädjas över de där minimala linjerna som jag tycker att jag kan se ibland i min spegel.. I morse var jag nästan lite glad o stolt över mina små pinnar till ben, men nu efter bilderna på dina så förstår jag att det ända som gäller för mig är att träna på mer o tyngre.. hehe.. Yäyä Du är iaf jätte fin och det är kul att följa din diet.

Trevlig helg!

2008-09-05 @ 12:45:06
URL: http://bodydesign.blogg.se/
Postat av: Sussi

Nja, jag ser inte vad som ska bort.....

Hoppas ni får en trevlig helg, själv blir de att fortsätta packa.

Är så sjukt trött, sovit ca 4 tim varje natt denna vecka, skulle vilja sova hela helgen :)



Kram Kram

2008-09-05 @ 16:12:20
Postat av: Olivia

Men det börjar släppa på benen på ett annat sätt än tidigare, 14 veckor är lång tid. Vad tror du din slutvikt kommer att hamna på?

2008-09-05 @ 20:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0