Vinden har vänt

oj känner ni hur kallt det har blivit idag ? Jösses vad jag har frusit !!!
Så hur har dagen gått ??? Jo jag jobbade i förmiddags med mina papper på kontoret och sedan lagade jag min lunch samt Davids . Passade även på att få middag klar :o)  Humöret har varit helt ok fram till nu på kvällen . Att den behöver gå upp och ner så här är fan vidrigt jobbigt . 

Mat takerna är absolut det jobbigaste just nu då jag inte har ätardagar kvar så blir det svårt att bara glädja sig att se tävlings scenen som belöning eller mål men som sagt det är spöktaknerna så drar igång i högvarv och man kämpar för att stå emot. Ibland är man helt slut av all energi det går åt att stå emot alla vardagliga frestelser. Men valet är tyvärr min så jag får hålla käften nu .

En riktig heelt underbar grej som hände idag var Danka en av mina blogg läsare som också tränar på mitt gym kom med blommor för att kommunicera att hon peppar mig och vill jag ska fortsätta och komma i mål :o) skit gulligt av dig Danka .

Tusen tack !!!!

Härliga Camilla kollar sin tränings upplägg för att se vad nästa övning blir

Det är Freaky Friday och Peter hamnar i den kategori av freaky cool

Milla igen

Hela familjen kör cardio :o)


Min axelpass gick jätte bra för övrigt och dagen är nu äntligen över . 7 veckor kvar och motståndet har blivit tuffare !!!!
härligt att sittaoch njuta av sin protein pudding efter passet med sällskap av goa vänner

Kommentarer
Postat av: milla

Haha.. ser jag ut så där när jag tränar.. Får ta och skärpa mig nu.



Kram på dig :)

2008-10-18 @ 14:47:22
URL: http://sweetgirl81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0