Tränings time

Ja då var det time att byta om och dra och hämta upp Neo på förskolan . Sedan bär det av till haninge hälsostudio för att träna mage vader och sedan jajajajajpp cardio. Vad ska man säga vill man bli fin får man lida pin , nja inte riktig lida så man har ont men man blir ju trött.

Får se vilka magövningar som jag kommer köra idag . Men vaderna är redan trönna gahhhh

Lite blandade bilder efter en månads diet.

Och någon månads gammal bild.

Ni ser cardio och kontroll på intaget av maten gör sin lilla underverk . Samt att man har P-A och Petra som coach för utan deras erfarenheter hade jag inte lyckats så här bra .

Vad tycker ni då?

Kommentarer
Postat av: Tina

Vi tycker du är snyggish så det räcker nu!! Sluta bli hårdare, bättre, grymmare och framförallt SLUTA SE UT SOM EN VINNARE!!! gah ;)



Du är fantastisk, det vet du tjejen!

Kram/ Tina

2008-10-29 @ 15:41:38
Postat av: irmeli

vad jag tycker!?

GRYMT!!!!

2008-10-29 @ 17:00:39
URL: http://metrobloggen.se/irmeli
Postat av: FunFitness

Mycket snygg!! Jag har en websida och du är vällkommen! Fint blogg du har!!

Mvh

funfitness

2008-10-29 @ 17:49:13
URL: http://metrobloggen.se/funfitnessclub
Postat av: P

du är gorgeous!!!!!!!!! puss saknar dig

2008-10-29 @ 19:01:49
Postat av: Svärd

Grym utveckling! Kämpa på och lycka till!

2008-10-29 @ 19:46:07
URL: http://stefansvard.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0