Torsdag

38 dagar kvar minus att dom sista sju dagar är speciella så kan man säga 31 dagar att hålla ut .
Imorse var jag trött ville verkligen inte upp men 90 min väntade på mig och jag ville INTE sitta på min cykel så på med varma kläder och ut och traska i det friska luften. Jösses man glömmer lätt hur skönt och uppingande det kan vara att få komma ut.

Idag är jag riktig jävla trött och sötsugen och det är bara att härda ut några timmar till för då har man tränat och kan gå lägga sig.  Humöret kan verkligen pendla men jag måste erkänna jag är inte ledsen eller något sådant bara med trött och sugen på saker. Ska kämpa vidare för mycket bra händer just nu .

Idag var jag på Swedish fitness och hälsade på Petra och bjöd på mina hembakade nyttiga riktig goda ( har jag hört) bullar. Dom jag bakade igår. :o) Ska ta med mig en liten påse till Peter också idag då han vill gärna äta mer.  Jag gillar att bjuda gosa nyttiga saker till andra för jag håller mig lite sysselsatt. Och dessutom har jag bullar i frysen . Här hemma måste det frysas in annars äter barnen och David upp allt. Jag känner mig som en duktig hemma fru .

Formen håller i sig och det är bara att hålla den en månad till kan man säga. Kommer få vila mer efter nästa vecka då jag ska ha bikini provningen med båda coacherna den här gången . Sista detaljerna kan man säga och det är så spännande . Jag vet redan hur naglarna kommer vara och nu är det bara håret kvar men jag kommer inte göra en big deal av det då jag vill vara Vanni trotts tävling men en lite snyggare  Variation ...hahahhaha

Nä nu ropar min kaffe kanna och det är bäst att dricka lite innan jag somnar här :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0