Torsdag 64 dagar kvar

Shit snart är det bara 60 dagar kvar och då är det fan i mig countdown ! Imorse vad vikten nära rekordvikt :o) som coach har uppskrivit i hans dokument så det var bara att samla mina krafter och köra på med mina 90 min . Fyfan mina ben vill fan i mig ge upp men nix den mentala är starkare så jag kämpade på och vet ni vad jag är en italiensk krigare punkt slut för jag är fan stolt idag över mig själv.

Så nu ska jag njuta av att sitta i min kontors stol och resa mig så lite som möjligt *asg* så att mina ben får vila inför kvällen pass. Jag kunde inte somna inatt igen kroppen vill helt enkelt inte vara med men efter lite smsande kom ett tips om att räkna får *asg* oj så jag skrattade gott men till slut efter att ha läst igenom flera body tidningar med massa gäspningar så började jag fan räkna får .........

riktig tråkigt att räkna får men trött blev jag och när jag väll började somna kommer min son in och väcker mig han var rädd åhhhhhhhhhhhhhhhhhh suck !!! Somnade och lyckades till slut få sova fler timmar än igår. Jag kör rätt hårt med kroppen så blir den övertrött så är det helt körd för min del. Jag vill helst somna vid 18 tiden men tror ni att barnen ville det?????????? inte en chans !!!!

David somnade som om någon hade knockat ut honom :o) och med härliga snarkningar till och med . Ja det tillhö married life eller hur tjejer . Idag hur som helst så känns det bättre och jag märker det med att  min humör är bättre och då blir saker och ting lättare runt omkring mig. Men kroppen är trött det är bara så.

Nu blir det jobba jobba jobba :o)

Kommentarer
Postat av: snuttan347

God morron Vanni..

WOW du är i mkt bra form nu suck vill ha din mage..

Nu åker vi till thailand i 2 veckor så jag hoppas vi ses sen när vi kommer hem.Idag blir det träning i farsta, häng gärna med dit någon gång..

Hälsa David o barnen..kram Pernilla o JImmy

2008-10-02 @ 10:59:18
Postat av: Vanessa

Godmorgon tjejen

Jo formen sitter nästan helt där nu och det känns rätt skönt. Wow thailand låter inte helt fel och så skönt för dig att kunna bara få VARA och inte behöva tänka på jobb mm.snacka om att kunna varva ner ordentligt.



2008-10-02 @ 11:03:25
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/
Postat av: Tess

Även om jag inte skriver till dig så ofta ska du veta att jag är här inne och läser varje dag.



Ha en bra dag!

2008-10-02 @ 11:18:51
URL: http://www.metrobloggen.se/tsky
Postat av: Tess

Tack!! =) Jag är vansinnigt nöjd! Nej,det gjorde inte alls ont. Höll på att somna ett par ggr faktiskt. haha Trodde att det skulle göra ont vid höftbenet men..nope. Nu ska jag börja rita på en ny..hehe

//T

2008-10-02 @ 11:42:02
URL: http://www.metrobloggen.se/tsky

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0