snygga armar

Ja då närmar det sig tiden att dra och se till att man får snyggare armar och självklart det bästa stället man kan göra det är på gymet. Ska börja med bicepcurl och altinera med triceps direkt. Jag personligen tycker det är mycket jobbigare då .

David kör just nu varannan dag och det är hela kroppen . Han har extreme ont i benen hahahhaha . Det är en tufft program dock rätt bra . Han återvänder til det gamla nästa vecka.

Imorgon är det haloween fest på förskolan :o) då lär man bli suktat ordentligt med alla dessa bakelse och gott. Får se till att ha min man eller fluff tillhands då om tiderna passar in såklart.

Vad tränar ni idag? Någon som kör morgon runda fortfarande nu när det är snart november?


Kommentarer
Postat av: Martin

Jag kör morgonrunda...älskar det..är som meditation för mig. Men både igår och idag var det HAAAALT...fy fan...man får ju gå som en stelpinne...usch..blir ju inte ens "jobbigt" bara trist. Värre blir det väl i helgen snyft



Kämpa på =)

2008-10-30 @ 18:18:16
Postat av: Malin

Idag körde jag lite triceps innan det var dags för spinning följt utav core. Känner mig så nöjd! Och framförallt glad :) Kram!

2008-10-30 @ 18:39:55
Postat av: Julia

Morgonrunda är given ;)

2008-10-31 @ 17:10:33
URL: http://juvlijja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0