Mage och snygga vader

Idag var det mage och vader som skulle piskas och som vi alla vet så är det inget nackdel att ha en snygg mage samt snygga  vader  :o) Vaderna numera är svårare att träna då mjölksyran kickar in rätt fort eftersom benen är trötta av all cardio man kör under diet . Men jag gör det bästa jag kan av situationen och kör tills det tar stopp.

Magen fick jag riktig bra kontakt idag så jag var så himla nöjd trotts att jag kände mig riktig orkeslös. Ja jag har låg vecka då jag ska uppnå ett mål som jag och coach har satt upp. Formen är bra jag är nöjd med vad jag ser i spegeln och andra tycker jag tightar till mig bra . Imorgon bör mina tävlings skor komma med posten :o) wohooooo

Jag trivs riktig bra på Haninge Hälsostudio och ägarna är två goa personer . Har fått bra te påsar dessutom så jag har numera god te hemma :o) Nya vänner skadar inte heller och folk är så trevliga . Två dagar kvar att kämpa mig igenom och så är jag i mål för veckans ätardag eller rättare sag ÄTARHELG !!!!! Tror coachen min kommer vara stolt då jag kämpar verkligen eller jag känner mig rättare sagt som en gele hallon hahahgaga not so funny vanni!!! Men det hör till och det vet jag och jag vet att nästa vecka kommer bli bättre.

En kompis till mig är grym han låter inte mig gnälla för fem öre , som idag på msn efter min morgon cardio var jag fullkomlig slut trotts min goa frukost i magen men då hade jag kört riktig bra och jag skrev shit va lite energi man har , tykte nämligen lite små synd om mig själv och då kommer svaret "skärp dig " standard svar av min älskade brochan Andreaz och på något sätt det är som en väckande örfil som ger mgi energi för att vakna och köra vidare så tack vännen .

Idag på gymet när jag körde cardio efter passet så läste jag gamla body tidningar och gissa vem jag ser i tidningen , min coach och hans fru Petra och shit va coolt att se dom i tidningen det gav mig genast motivation att trampa snabbare !!! Helt plötsligt hörde jag något han skrev till mig imorse i skallen och jag tog det lilla extra jag hade och köde vidare.  När jag var klar med min cardio hör jag någon säga , hur är det med dig vanni du ser helt slut ut , tittade på honom vet ej hans namn och sade ett ögonblick måste ha min drink innan jag dödar någon :o) och vet ni vad i love vitargo !!!! tack gud !!!! MEN TÄNK ATT SÅ LITE GÖR SÅ MYCKET ÄNDÅ.

Nuhar jag hunnit vara mamma och städa även och ska strax njuta av en varm bad för mina muskler behöver det verkligen . Tyvärr min massör drar till italien så jag får träffa honom en annan dag nästa vecka ! Min man får massera mig istället.


här ser ni dagen magbild :o) och jag bara sträker på mig här så det kommer li bättre !!!
Per Arne du är fan den bästa coach som finns, sträng , tuff, snäll men så jävla bra !!! Som Johan Ederer säger it's all in your mind !!! Som jag brukar skriva just do it !!!


Kommentarer
Postat av: Denicé

Aaaa,ok,kunde nästan tänka mig att du skulle tävla igen =) KUL!



Ja, vi har ju OUTLET gym, som är öppet dygnet runt. Dock bör ni åka dit på fredagen å köpa "lösbiljetter" för jag tror inte det finns någon personal på helgerna å då kommer ni nog inte in utan ett passérkort.



Annars har du N´joy som ligger inne i stan,inga kul öppetider dock.



Måndag

06.00-21.00

Tisdag 08.00-21.00

Onsdag 06.00-21.00

Torsdag 08.00-21.00

Fredag 06.00-19.00

Lördag 09.30-17.00

Söndag 10.30-18.30



Har kollat alla andra gym, dom har typ samma öppetider som Njoy. Förutom Outlet då.



Kram! Vi se på SM!

2008-10-01 @ 20:39:08
URL: http://talangjakten2008.se
Postat av: Julia

Du e grym !

Keep on the good work girl ;D

Ses säkert i December.

Kram Julia

2008-10-01 @ 23:58:13
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja, Andy är verkligen bra på det där med att få en att ta nya tag... det vet jag =0

Tänk att dom två små orden "skärp dig" kan ge en så mycket energi... hihi, samma va det för mig och jag fick höra dom några gånger ;-)



Ses i helgen! (Kanelbullen dag på lördag ;-))

Jag har ett tips till dig på ett helt fantastiskt gott te, vad sägs om te som smakar precis som latte och är rött och nyttigt = fyllt med antioxidanter!?



Kram

Linda

2008-10-02 @ 08:45:27
Postat av: Charlotte

Hej... Fasiken vad fin form du är i.

Grattis! You go giiirl!!!

Kram Charlotte

2008-10-02 @ 08:46:46
Postat av: Tess

Hej Vanni!

Skönt att läsa att du är mänsklig. Att du har upp och ner dagar. Inte för att jag önskar dig mindre bra dagar utan mest att det faktiskt ÄR jobbigt att dieta från och till. Jag skickar över lite extra energi till dig nu när du behöver. Fortsätt kämpa som du alltid gör.

Snygga tränings byxor BTW, vart har du köpt dom?



//Tess

2008-10-02 @ 10:13:50
URL: http://www.metrobloggen.se/tsky
Postat av: Jenny

Hej.

Eftersom du har tre barn tänkte jag fråga. Har du någon aning om hur pass tidigt man kan träna magen efter en förlossning? sen har jag ett tips till dig. ser att du har bristningar på magen! det hadde jag också tills jag hittade en kräm som döljer dom fråga mig inte hur.. men den är ganska dyr. 450 kr

clarins stretchmark controll funkar verkligen. Mvh Jenny

2008-10-02 @ 10:30:10
Postat av: Vanessa

Tja Denice

Ok då ska jag kolla upp outlet gym . Tack för hjälpen

2008-10-02 @ 10:49:20
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Tja Julia

Trevligt att du tittar in här och skoj att få träffa dig också. Hoppasd u har en bra dag.

2008-10-02 @ 10:50:47
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Tja Linda

Ok spit it out girl säg nu vad är det för te :o)

Ja vi ses på lördag ska se om jag bakar bullar på fredag kväll så att du har en egen påse :o) mums mums

2008-10-02 @ 10:51:38
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Hej Tess

Skoj att se dig här igen. Byxorna är gamla nike brallor som dom har slutat att göra trist nog eftersom dom är ju skit snygga och sitter så himla bra .



Jo jag är helt normal jag känner av saker och ting som energi brist mkt tydligare nu när jag måste kämpa för att få den härliga lilla minus på vågen men jag tightar till mig hela tiden .

2008-10-02 @ 10:53:15
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/
Postat av: Vanessa

HeJ Jenny

Wow tack för tipset hur lång tid ta det innan man ser resultat? Med promenader kan du börja rätt fort efter förlossning jag skulle vänta en månad och sedan ut och gå med barnvagnen .

2008-10-02 @ 10:54:28
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/
Postat av: Becca

Hej Du ser ut o va i såååå grym form du kommer att kick some ass i göteborg!!!VART HAR DU KÖPT DOM BYXORNA SJUUUUKT SNYGGA!!!



Kram

2008-10-05 @ 12:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0